#1
·
לפני 17 שנים
היי.
החלטתי לעבור לפאלקון אלייד פורס מLOCK ON.
זה פשוט רמה אחרת,LOCK ON קל ודיי משעמם,אבל פאלקון,זה מאתגר ללמוד
על כל המערכות ולטוס,זה כיף והרבה הרבה יותר ראליסטי,רק מפריע לי שהמטוס עושה
פניות שהוא לא יכול לעשות ><
פשוט רמה אחרת,והקוקפיט הלחיץ-נהדר,פשוט נהדר.
אז אחרי יום שאני טס בפאלקון אלייד פורס החלטתי סופית לפרוש מLOCK ON.
תאחלו לי בהצלחה 🙂
נ.ב: עדי,אני יודע מה תגיד עכשיו-שאתה צדקת ואני לא,איי..התבוסה,זה קשה XD
החלטתי לעבור לפאלקון אלייד פורס מLOCK ON.
זה פשוט רמה אחרת,LOCK ON קל ודיי משעמם,אבל פאלקון,זה מאתגר ללמוד
על כל המערכות ולטוס,זה כיף והרבה הרבה יותר ראליסטי,רק מפריע לי שהמטוס עושה
פניות שהוא לא יכול לעשות ><
פשוט רמה אחרת,והקוקפיט הלחיץ-נהדר,פשוט נהדר.
אז אחרי יום שאני טס בפאלקון אלייד פורס החלטתי סופית לפרוש מLOCK ON.
תאחלו לי בהצלחה 🙂
נ.ב: עדי,אני יודע מה תגיד עכשיו-שאתה צדקת ואני לא,איי..התבוסה,זה קשה XD
מיכה דנילובסקי,בן 13.
כיתה ז'.
כיתה ז'.