88 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס הודעה|סופי-החלטתי לעבור לפאלקון אלייד פורס
דיון

הודעה|סופי-החלטתי לעבור לפאלקון אלייד פורס

5 הודעות 1,697 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
היי.
החלטתי לעבור לפאלקון אלייד פורס מLOCK ON.
זה פשוט רמה אחרת,LOCK ON קל ודיי משעמם,אבל פאלקון,זה מאתגר ללמוד
על כל המערכות ולטוס,זה כיף והרבה הרבה יותר ראליסטי,רק מפריע לי שהמטוס עושה
פניות שהוא לא יכול לעשות ><
פשוט רמה אחרת,והקוקפיט הלחיץ-נהדר,פשוט נהדר.
אז אחרי יום שאני טס בפאלקון אלייד פורס החלטתי סופית לפרוש מLOCK ON.
תאחלו לי בהצלחה 🙂
נ.ב: עדי,אני יודע מה תגיד עכשיו-שאתה צדקת ואני לא,איי..התבוסה,זה קשה XD
מיכה דנילובסקי,בן 13.
כיתה ז'.
#2 · לפני 17 שנים
אתה רוצה ניפגש ונשחק ביחד כי אני גרוע...ותתחדש על המשחק ועדי זה מה שאני חושב אתה מf*p?
#3 · לפני 17 שנים
oriaknin כתב/ה:אתה רוצה ניפגש ונשחק ביחד כי אני גרוע...ותתחדש על המשחק ועדי זה מה שאני חושב אתה מf*p?

נראה לי שהוא יותר מכאן מאשר מכספ.
מיכה דנילובסקי,בן 13.
כיתה ז'.
#5 · לפני 17 שנים
כמו שאמרתי, צור קשר איתי או עם נועם ונעזור לך.
בברכה, דניאל ב.
צוות VFS / VIAF
מפקד טייסת 109 "העמק" הווירטואלית.
בוגר קורס CVFR - מחזור 34.
חניך קורס IFR - מחזור 11.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.