81 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים oriaknin
o

oriaknin

13פוסטים חבר/ה מ-08/2008 ביקור אחרון לפני 17 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
הודעה|סופי-החלטתי לעבור לפאלקון אלייד פורס
אה טוב בכל מקרה רוצה להיפגש???
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
הודעה|סופי-החלטתי לעבור לפאלקון אלייד פורס
אתה רוצה ניפגש ונשחק ביחד כי אני גרוע...ותתחדש על המשחק ועדי זה מה שאני חושב אתה מf*p?
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
איפה לקנות?
המחיר האמיתי זה 50 150 זה יקרנים שמנסים לעשות עליך קופה
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
שאלה|שלוש שאלות כנסו לפרטים
חח... בסוף היא קנתה לי את הדלוקס היא אמרה שהיא קנתה את הצהוב אז זה הדלוקס יששש ותודה לכם!!!!
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
שאלה|שלוש שאלות כנסו לפרטים
1. אחותי עכשיו בחופשה בארה"ב ואמרתי לה לקנות את FSX היא אמרה לי שהיו בחנות שלוש גירסאות ושהיא קנתה את ההכי חדש והיא אמרה שכתוב על האריזה Flight simoulator
קנה ומכור · לפני 17 שנים
מי יכול למכור לי את 4.0 ב50 שח
אין את זה בחנויות יותר אבל יש לידלדים תבקש שיצרבו לך
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
שאלה|2 שאלות כנסו לפרטים...
טוב תודה אחי
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
שאלה|2 שאלות כנסו לפרטים...
תודה לכולם חח... אתם משקיענים אהה הצלחתי לנחות אבל נעלתי את הגלגל הקדמי איך אני משחרר תענו לי מהר בבקשה דחוף!!!
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
שאלה|2 שאלות כנסו לפרטים...
סבבה תודה אחי אבל זה קשה להתמקם מתחת אפשר לדעת מה המהירות שלו?
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
שאלה|2 שאלות כנסו לפרטים...
[quote:c9745b1980="RF"]נסה את משימת האימון של תדלוק. לחץ על Y1 ובקש תדלוק. טוס איליו. ופתח את פתח התדלוק של המטוס. (פאנל משאבות מרכזי) תתקרב איליו. רצוי לנצור נ