100 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מדריך לאוויר אוויר חלק 1 גמור, צריך עזרה בעריכה.
דיון

מדריך לאוויר אוויר חלק 1 גמור, צריך עזרה בעריכה.

16 הודעות 3,750 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
המדריך כולל כרגע 45 עמודים אני צריך עזרה בעריכה בכדי להפוך אותו או לדף אינטרנט ליתר קלות בגישה בין תמונה לתמונה הסברים שונים והקלטות .

ולאלו שירצו להדפיס בשביל קריאה בלבד גם לערוך אותו ל פורמט של אדוב אקרובט.
כרגע זה כתוב בוורד מה שהופך את זה לבעייתי ומסורבל לחזור אחורה או לסדר לוגי נוח לקריאה.
אודה מאוד למי שיהיה מוכן לעזור.

רק משהו קטן נוסף.. אין לי אינטרנט בידרה החדשה שעברתי אליה אני משתמש בנט סטיק שזה אינטרנט נטו לגלישה.
אז באופן מעשי אני יוכל לשלוח את הקובץ רק עוד שבוע.
שבת שלום!
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים
#3 · לפני 17 שנים
שמע סימולטור זה עסק מורכב ופאלקון זה המורכב שבקטגוריה הזאת.
מה שכתבתי הי אפשר לכתוב גם ב 400 עמוד.. אני כמעט ולא מסביר טכנית איך להשתמש בכל מכשיר ומכשיר זה לא מדריך אוויוניקה ואין לי כוונה עכשיו לנפח את המדריך יותר מדי.
יש לך שם כרגע את הפרקים הבאים

1.הקדמה

2.אינדקס תימרונים\מושגים בקרב אוויר

2.1 אופן ניהול הקרב תחת איום טילים

3.שאלות ששאלתם

4.אופן ניהול הקרב באיזור נקי מאיומים (ראש בראש)

5.אופן ניהול הקרב באיזור מאוים (מערכה\משימה)

6.קרב זוגות

7.טבלת הקלטות

.סיכום8


ואגב עד שהוא יצא בגירסא ערוכה אפשר לשאול עוד שאלות בקשר לאוויר אוויר בפאלקון כמה שיותר יותר טוב.
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
#4 · לפני 17 שנים
פי, loven, כל הכבוד על ההשקעה!

מהניסיון שלי בכתיבה של המדריך של IL-2 אני ממליץ להוציא לגמרי כל התיחסות למכשירים ולשים אותם בפרק נפרד. אם יש צורך אז לעשות הפניות למקומות המתאים במדריך לפרקים הרלוונטיים. ככה מי שכבר מכיר ממשיך לקרוא ומי שלא יקפוץ לאותו חלק.
watch your six, i'm behind you
#8 · לפני 17 שנים
לפי דעתי הכי פשוט לכולנו הוא שתעלה את המדריך בקובץ PDF...
118...Big things are done secretly
#9 · לפני 17 שנים
כן זה מה שיקרה בהתחלה, היו בעיות טכניות באינטרנט עכישו מחמישי יש אינטרנט רגיל מאמין שבראשון זה כבר יועלה לפה.
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
#10 · לפני 17 שנים
למי שיש תוכנת אדוב אקרובט וידע בעריכה היום ב 10 וחצי צור איתי קשר במסנג'ר ונערוך את המדריך אחת ולתמיד.. מצטער על העיקוב לא ממש הייתי בבית שלחו כתובת מייל בפרטי והמדריך ישלח למי שיצא לי לדבר איתו על זה בעבר.
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
#14 · לפני 17 שנים
מחכה לעוד כמה פידבקים לגבי טעויות מלל כאלה ואחרות יש כאלה שכבר קראו אני ממש אשתדל שזה יהיה הערב רק עכשיו חזרתי הביתה.
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.