139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס חבילת סקינים חדשה
דיון

חבילת סקינים חדשה

45 הודעות 5,444 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
כמו שאמרתי בדיון הקודם שהיה על המודלים זאת עבודה ממש יפה !
אני יחכה לראות את המודל של הנץ , ד"א אם תרצה תמונות בישביל הסקינים אתה יודע שאתה תמיד מוזמן 😁

Preflight Forums Administrator
#3 · לפני 20 שנים
FlamingEagle, לא התכוונתי להתעלל בכם...פשוט חשבתי שיש עוד משהו שעשה חוץ ממני שאפשר לעזור אחד לשני...אני לא כ"כ מבין עניין בסקינים..אבל לשפץ מודלים פחות או יותר אני מבין.....
#4 · לפני 20 שנים
sagid, אחי הוא צחק אבל אגב יש תוכנה שעושים בה את הסקינים או מטוסים? עם כן מהו?
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#5 · לפני 20 שנים
photoshop ניתן לבנות סקינים מאפס..ולגבי מודלים..זה הרבה הרבה יותר מסובך..אני בעצמי לא יודע את הכל....
#6 · לפני 20 שנים
sagid, חחח כמו שPILOT אמר, כמובן שבהומור חחחח 😄

אתה יכול לתת לי פירוט לגבי איך אתה עושה סקינים? כלומר באיזה פורמט הטקסטורות שלהם? ואיפה הן נמצאות או איך נאי מחלץ אותן וכו
#7 · לפני 20 שנים
אני כרגע בתקופת מבחנים אני מקווה שעוד שבועיים יהיה לי זמן....אני ארשום איזה מדריך קטן לגבי החלפת סקינים בפאלקון af איך משנים שם את הכל והכי חשוב איזה מספרי ct צריך...אם אתה מסוגל לחכות שבועיים.....
ואתה יכול להציק לי אם אני שוכח... 😄
#9 · לפני 20 שנים
לא שווה:ם
בפאלקון הרגיל אפשר להטיס הכל חשבתי גם בAF יהיה אפשר.
מישהו יודע אם יש תוכניות לפתח מודלים למטוסים אחרים? שיהיה שימוש לסקינים.
#10 · לפני 20 שנים
מצחיק שאתה שואל, בדף הראשון של הפוסט הזה נתתי תשובה לאיך עושים את זה חחחח
הכוונה להטסה של כל המטוסים
#11 · לפני 20 שנים
לא הבנתי כ"כ,זה פותח לך אפשרות להטיס את כל המטוסים גם בדוגפייט? תוסיף אותי למסן
vegita@hotmail.co.il
#12 · לפני 20 שנים
קצת באיחור אבל רציתי להראות את הסקין של הF-18 E

Preflight Forums Administrator
#14 · לפני 20 שנים
אחלה סקין!, אני עדיין מציב את השאלה שלי ממקודם אם יש מישהו שמוכן לחלוק מידע :]
איך אני משיג גישה לסקינים של המטוסים, אין לי בעיה לערוך אותם בphotoshop, אני רק צריך גישה אליהם כדי לעשות זאת :] ואין לי מושג איפה הם נמצאים במשחק או תחת איזה פורמט הם, לפי מה שהבנתי הם מכונסים בתוך קובץ אחד וצריך לחלץ אותם, מישהו מוכן לשפוך קצת אור על הנושא?
וגם באיזו תוכנה אפשר לערוך את המודלים עצמם, וכנ"ל איפה אפשר למצוא את קבצי המודלים או איך לחלץ אותם.

תודה מראש

עריכה: אוקי הבנתי שזה קשור לLOD EDITOR, אחרי חמש דקות של התעסקות שם קלטתי את הרעיון, עכשיו יש לי שאלה חדשה, כדי לזהות איזה מטוס זה המטוס שאני צריך אני ממש צריך לבדוק אחד אחד ב3D VIEW??? אין דרך יותק קצרה? נניח אני רוצה משם את הפאנטום שלIAF, הוא שם רק בלי טקסטורות, אבל מאיפה אני אדע באיזה מספר הוא?? אם יש קיצור כלשהו מבלי לפתוח את הדגם שך המודל לכל מספר עד שאני מוצא, אני אשמח לדעת 😱
#15 · לפני 20 שנים
FlamingEagle,
אין לך סבלנות אהההה 😄 😄 😄
שבוע הבא יש לי חופש ואני אכין לך ולכל האחרים מעיין מדריך קטן לכל הדברים האלו...
ככה שכל אחד ידע לעשות...
קצת סבלנות ויהיה בסדר... 😉

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.