95 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 טייסי OF - משימה מרובת משתתפים.
דיון

טייסי OF - משימה מרובת משתתפים.

12 הודעות 2,276 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום

אז ככה , אני ועוד כמה חבר'ה רוצים לארגן טיסה רצינית עם הרבה משתתפים ב OF.
אנחנו קוראים לכל מי שיש לו OF מותקן במעמקי המחשב , גם אם הוא לא התומך הכי חזק של הגרסא הזו , לבוא ולהצטרף לטיסה .

התאריך לטיסה מהסוג הזה מצופה לאמצע - סוף מאי (יום שבת כנראה או ה 17 או ה 24) , עד אז כל מי שרוצה להצטרף (כל האנשים פה! 👿 ) נדרש ל:
-יודע להמריא ולנחות
-ידע בסיסי בתפעול מערכות רדיו + מיקרופון.
-ידע בסיסי באוויר - אוויר
-ידע בסיסי באוויר -קרקע
-ידע בסיסי בכל הקונפיגורציות של OF לדוגמא TDC
-פורטים פתוחים (21 ,2934,2935,2936,2937,2938 UDP TCP )
-שטח ישראל של OF מפה
http://files.filefront.com/ITOCIrar/;9339587;/fileinfo.html/1/1


כל מי שמתקשה בלעמוד בדרישות האלה מוזמן לפנות אלי

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#2 · לפני 18 שנים
אני כנראה בפנים רק צריך להיות סגור על תאריך ושעה מדויקים פחות או יותר
#3 · לפני 18 שנים
נשמע מעניין,
אני צריך לראות איך זה יסתדר לי עם החיים האמיתיים 🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#5 · לפני 18 שנים
אני בעד יום שבת (זה יוצא או ה 17 או ה 24), שעה אתם תקבעו 🙂

בנוסף , אם למישהו יש אינטרנט של 8 mb הוא מוזמן להתנדב להיות השרת.

אם מישהו רוצה להיות השרת , שישלח לי הודעה בפרטי...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#7 · לפני 18 שנים
אפשר לדעת אולי טיפה יותר פרטים?
למשל מהו התרחיש?
#8 · לפני 18 שנים
ממ אני חושב שאם יהיו מספיק אנשים , נוכל לעשות קבוצה מול קבוצה (לדומא מצרים מול ישראל כדי שיהיה בשתי הקבוצות F16 )

אם לא יהיה מספיק אנשים , אז אני מניח שתקיפה של איזור מסוים מוגן היטב.


ברמת העקרון , אני צריך לדעת כמה אנשים רוצים להצטרף ולאיזה תאריך (כנראה ה 17) כדי לדעת איך לעצב ולבנות את המשימה.

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#9 · לפני 18 שנים
בנוסף , אני מאוד ממליץ לכולם , לעבור על המשימות אימון - סקריפט משולב הבאות

18a air to ground radar modes VO
25a laser guided bombs
25a laser guided bombs VO
37 radios
38a Datalink a
38b datalink b
41 rampstart VO

לבדוק שלפני שלוחצים על commit ה enable trainig script מופעל.

*חשוב מאוד שלכולם יהיה OF בלי בעיות התחברות ובלי בעיות כלליות לפני הטיסה
תבדקו את המולטי שלכם (אם אין לכם אל מי לפנות אז להוסיף אותי במסנג'ר yarden_a@hotmail.com) אנחנו לא רוצים להתחיל טיסה שעתיים אחרי שקבענו כי יש לאנשים בעיות עם החיבור.

*צרו לעצמכם טייס חדש , אנחנו לא רוצים שתהיה רשימה של 8 viper ולא נדע להבחין בין אחד לשני
אחרי שיצרתם טייס לדאוג שיש לו DTC מוכן ועובד כדי שלא נגלה בתחילת הטיסה שלרוב האנשים ה mfds על blank .

*לכל בעלי הקוגר מכאן ניתן להוריד את הפרופיל הכי מדויק ל OF (תואם את ה dash 34)
http://www.falcon40.co.uk/


אגב , גם למי שאין OF , תורידו , תצטרפו , אולי לא יהיה לכם את האפקטים / JDAM/IFF של RV , אבל לפחות תהנו מטיסה חלקה עם הרבה משתתפים

ניתן להוריד מהאתר את OF , לגבי F4 .. בפרטי אליי

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#10 · לפני 18 שנים
אשמח להשתתף- הפלקון כבר מעלה אצלי אבק יובלות
#11 · לפני 18 שנים
אשמח להצטרף
אני אולי אוכל לארח, יש לי חיבור עם 500 קילובייט העלאה.
מקווה שזה מספיק.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.