137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור מדריך ILS
דיון נעול

מדריך ILS

22 הודעות 7,137 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
Gal555, אני אגיד לך מה הבעיה עם ריבוי הדיונים על הILS, אנשים שרק אתמול התקינו בפעם הראשונה את הסימולטור ושומעים נחיתה אוטומטית ישר קופצים על זה, לא מבינים כלום ואז פותחים 100 דיונים על איך נוחתים ILS לפני שהם יודעים לתפעל ססנה.
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#2 · לפני 17 שנים
כל הכבוד! ותודה רבה! אבל לא הבנתי איך אני יודע איזה תדר להשים בNAV? ואיך אני יכול להיות בטוח שאני מכוון בדיוק על המסלול שאני רוצה עם למשל יש 12L ו12R ואם בכלל אני מכוון על הנמל תעופה שאני רוצה לנחות בו.

אבל שוב כל הכבוד למדתי המון.
#4 · לפני 17 שנים

בשביל זה יש דפיות


הבנתי, תודה. הצלחתי לעשות טיסה עם ILS בלילה עם ערפל וזה די פשוט 🙂
#6 · לפני 17 שנים
עוד פעם יש דפיות, יש גם גישות מכשירים VOR\DME וחדירת עננים, תקרא דפיות ותבין
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#7 · לפני 17 שנים
יש לי שאלה בקשר להנמכה לפי הGS...
אני יודע שאני צריך להתחיל להגיע לנקודת ה-SIRON בגובה 5000 ואז להתחיל להנמיך לעבר 3000
וכשאני נכנס לקרן הGS להתחיל להנמיך...
איך אני יודע מתי אני מגיע לנקודת ה- SIRON ומתי אני מגיע לנקודת ההתחלה של קרן הGS?

עוד משהו קטן:מתי אני צריך ליירט את ה- GS על ידי פנייה ימינה?


נ.ב: שחר כל הכבוד על היוזמה!
בזכותך אני יודע לבצע גישת מכשירים!(אמנם לא הנמכת מכשירים,לפחות עוד לא,אבל מה זה משנה העיקר הגישה)


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.