131 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פלייט סימולטור מדריך ILS
דיון נעול

מדריך ILS

22 הודעות 7,137 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לאחר עבודה קשה וארוכה החלטתי שלא לעשות סרט כאמצעי הדרכה ללימוד נחיתת מכשירים (ILS).
אני יודע שהבטחתי אבל זה יצא באיכות לא טובה... ואי אפשר היה להבין כלום מהנעשה בתא הטייס.
לכן כתבתי מדריך איך לבצע את הגישה החל מההמראה ועד לנחיתה בב"ג.
אני מקווה שתלמדו מהמדריך ותיהנו ממנו.

http://vfs-il.net/avi/ILS.pdf

שימו לב זוהי גירסא ראשונית ויכולות להיות שגיאות כתיב או כל טעות אחרת, במידה ויש כאלה אני מבקש שתשלחו לי הודעה פרטית ואני אשנה את זה מיד.

תודה ובהצלחה 😎
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#3 · לפני 18 שנים
כל הכבוד שחר,יוזמה מבורכת 😎
עמית דורון
vIAF-VATIL
#4 · לפני 18 שנים
שחר,

יופי של מדריך.

חברים אל תחשבו שאתם לא בסדר אם אתם לא רואים את זה בבואינג 747 למשל, פשוט כי אין את זה שם, שם זה יותר ממוחשב ועובד יותר עם הטייס האוטומטי ולא ע"פ תפיסת רדיאלים כו'.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#5 · לפני 18 שנים
בוא'נה בנאדם אני לא רוצה להעליב אותך או משהו אבל המדריך הזה לא מובן, מאיפה מי שלא למד בכלל אמור לדעת איפה מכנסים רדיאלים ולקרוא את הדפיות האלה???
לפי דעתי עדיף סרטון
#6 · לפני 18 שנים
בגלל זה אני אומר לכם תמיד תבואו ללמוד הכל ולא רק את הגישה... אבל אתם עקשנים....
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#7 · לפני 18 שנים
ראשית, סחתיין על הרמת הכפפה.

כמה נקודות, (קטנוניות עד מאוד - אני מודה)
אני לא רואה פה מדריך על גישות ILS.
אני רואה פה סה"כ מסמך שמתאר מאוד בקצרה איזה כפתורים צריך ללחוץ בAP כדי שיטוס SID וגישה מאוד ספציפיים.

חסר לי פה מאוד רקע על מה זה ILS, איך מסתכלים עליו בכלל, מה ההבדל בין HSI לNAV בהיבטי הגישה.
צריך להכניס משהו על צורת ההטסה הנכונה בזמן גישה, על חישוב קצב הנמכה רצוי ביחס למהירות הקרקע ואיך משתמשים בו לתיקוני גלייד-סלופ. על תיקונים נכונים לLOC, התחשבות בDME בעת תיקוני GS וLOC ועוד הרבה מאוד דברים.
ILS זו תורה שלמה ולא רק "תלחצו על APP ותשמרו על VRef".

וקטנוניות סופית.
מה הקטע בלכבות את המנוע, ואז להניע אותו שוב כדי לא לגמור את הסוללה? למה לא להשאיר אותו מונע וזהו?

אורי
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#8 · לפני 18 שנים
Ygotlib13 כתב/ה:בוא'נה בנאדם אני לא רוצה להעליב אותך או משהו אבל המדריך הזה לא מובן, מאיפה מי שלא למד בכלל אמור לדעת איפה מכנסים רדיאלים ולקרוא את הדפיות האלה???
לפי דעתי עדיף סרטון


בשביל זה צריך להתקדם לאט לאט ולא לטוס על כבדים לפני שאתה יודע מושגי יסוד אם היית עושה ככה אני בטוח שהיית יודע איפה להכניס רדיאלים
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#9 · לפני 18 שנים
uri_ba כתב/ה:ראשית, סחתיין על הרמת הכפפה.

כמה נקודות, (קטנוניות עד מאוד - אני מודה)
אני לא רואה פה מדריך על גישות ILS.
אני רואה פה סה"כ מסמך שמתאר מאוד בקצרה איזה כפתורים צריך ללחוץ בAP כדי שיטוס SID וגישה מאוד ספציפיים.

חסר לי פה מאוד רקע על מה זה ILS, איך מסתכלים עליו בכלל, מה ההבדל בין HSI לNAV בהיבטי הגישה.
צריך להכניס משהו על צורת ההטסה הנכונה בזמן גישה, על חישוב קצב הנמכה רצוי ביחס למהירות הקרקע ואיך משתמשים בו לתיקוני גלייד-סלופ. על תיקונים נכונים לLOC, התחשבות בDME בעת תיקוני GS וLOC ועוד הרבה מאוד דברים.
ILS זו תורה שלמה ולא רק "תלחצו על APP ותשמרו על VRef".

וקטנוניות סופית.
מה הקטע בלכבות את המנוע, ואז להניע אותו שוב כדי לא לגמור את הסוללה? למה לא להשאיר אותו מונע וזהו?

אורי

את כל החומר על טיסות הIFR והחומר הטיאורתי אתה מוזמן למצוא פה באתר VFS:
http://www.vfs-il.net/vfs/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=14

מי אמר שצריך לכבות את המנוע... זה לא כתוב...
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#10 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:[quote="uri_ba"]ראשית, סחתיין על הרמת הכפפה.

את כל החומר על טיסות הIFR והחומר הטיאורתי אתה מוזמן למצוא פה באתר VFS:
http://www.vfs-il.net/vfs/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=14

מי אמר שצריך לכבות את המנוע... זה לא כתוב...


לא יכול לקרוא, לא רשום.
אבל תודה 🙂

ותסתכל בעמוד 4, בסוף, ממש מעל הסקריןשוט
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#11 · לפני 18 שנים
חבר'ה,שחר עבד על המדריך שעות,לפחות שחלק מכם כמוYgotlib13 יעריכו את זה ויגידו תודה.
עמית דורון
vIAF-VATIL
#12 · לפני 18 שנים
אני אמרתי תודה וכל הכבוד באמת כל הכבוד המדריך הזה הוא באמת ברמה גבוהה מאד אבל לפי דעתי, שאותה אתם לא חייבים לקבל, המדריך הזה מופנה לאלה שכבר למדו כבר משהו על טיסה, זה הכל
כל הכבוד על העבודה.
#13 · לפני 18 שנים
Ygotlib13 כתב/ה:אני אמרתי תודה וכל הכבוד באמת כל הכבוד המדריך הזה הוא באמת ברמה גבוהה מאד אבל לפי דעתי, שאותה אתם לא חייבים לקבל, המדריך הזה מופנה לאלה שכבר למדו כבר משהו על טיסה, זה הכל
כל הכבוד על העבודה.


אם לא למדת, אז למה אתה מתלונן שאתה לא יודע להשתמש בILS?, שחר השקיע ומגיע לו תודה רבה
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#14 · לפני 18 שנים
חברים אני לא עושה כלום בשביל תודה... אני עושה את זה כדי שחברה ילמדו...
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#15 · לפני 18 שנים
כל הכבוד שחר תודה רבה עשיתה עבודה שלא כל אחד היה עושה וצריך להעריך את זה,וגם אולי עכשיו כל הדיונים על ILS יצתמצמו


גל בנילוז טייס CVFR
MSN:gal556@hotmail.com
אי מייל:gal5552@nana.co.il

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.