75 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס עזרה לשחק ברשת לא עובד.
דיון

עזרה לשחק ברשת לא עובד.

3 הודעות 1,821 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
נסיתי להתחבר לסרבר של חבר במשחק.
נסתיי להתחבר ולא עבד נסיתי לפתוח פורטים וגם לא עזר סוג הראוטר שלי הוא ovis link
WL-5424AR דגם.
מישהו יוכל לעזור לי פתיחת פורטים virtual server מבין בזה טיפה יכול ליצור איתי קשר במסנג'ר kroki@zahav.net.il.
או איי סיי קיו 326868030 . ובכלל פה.
אני הודא לו מאוד.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Ovislink/WL-5424AR/Falcon_4.htm
זה האתר ממנו לכחתי את המדריך.
#2 · לפני 18 שנים
לא הסתכלתי על האתר אני יודע שהפורטים הם: 2934 2935.
אם גם לחבר יש ראוטר גם לו הפורטים אמורים להיות פתוחים.
תוודא שהוא נתן לך את האיפי הנכון.
וזהו..אני איצור איתך קשר בשביל מדריך מסוים.
בהצלחה.
בברכה,
ירין.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.