פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
61
חברים מחוברים
25
24
12
.
=
[
a
a
A
A
a
A
b
B
B
B
C
+37
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
omriko
o
omriko
16
פוסטים
חבר/ה מ-09/2007
ביקור אחרון לפני 14 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
ארמא 3 · לפני 15 שנים
.. שרת לדמו של ARMA2 OA באויר .. קרבות קשים משעות הבוקר ..
צריך את ארמה 2 הרגיל בשביל הדמו?
ארמא 3 · לפני 15 שנים
VBS2 Jcove Lite
כן, היום התחלתי לשחק. התרשמותי המשחק מאוד דומה לארמה ופשוט כייף. יש באתר הראשי שלהם הורדת מודים משימות וכו'..
ארמא 3 · לפני 15 שנים
VBS2 Jcove Lite
ערכתי את הסיקור עד כמה שאני יכול....
ארמא 3 · לפני 15 שנים
VBS2 Jcove Lite
http://i43.tinypic.com/5un1ia.jpg המשחק הוא חינם לחלוטין ועובד על וי
משחקים / נוסטלגיה · לפני 17 שנים
האם מישהו טס בסימולטור YSflight 2000
אייך אנימ וריד את המשחק?
משחקים / נוסטלגיה · לפני 17 שנים
כוכב כחול-בעיה.
וואלה אחי גם לי זה עושה את אותה הבעיה. שאני לוחץ לעוף אז זה עושה לי הודעה שגיאה מה צריך לעשות ?
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
עזרה לשחק ברשת לא עובד.
נסיתי להתחבר לסרבר של חבר במשחק. נסתיי להתחבר ולא עבד נסיתי לפתוח פורטים וגם לא עזר סוג הראוטר שלי הוא ovis link WL-5424AR דגם. מישהו יוכל לעזור לי פתי
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה| קראק להפעלת משחק IAF -כוכב כחול.
תודה רבה באמת. אני דיי חדש וקראתי חוקים ולא ידעתי שאסור לדבר על זה. מצטער. מאמת תודה רבה על התמיכה והעזרה. =] חג שמח וכשר! ד:א אין לי דיסק ומצאתי את זה
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
שלוםאני חדש
אייך אני זז אם החצים במטוס אייך עושים את זה? תוכלו להגיד לי ? נסיתי לזוז ולא הצלחתי :(
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
עזרה| צריך עזרה במשחק בקשר לתזוזה.
שלום לכולם וחג שמח=]. התקנתי את המשחק פאלקון מה שבאסה אין לי גויסטיק ( אני יקנה בקרוב). עכשיו נכנסתי למשחק ונסיתי לזוז אם החצים ולא הצלחתי. השאלה שלי אייך אנ