73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס עזרה| צריך עזרה במשחק בקשר לתזוזה.
דיון

עזרה| צריך עזרה במשחק בקשר לתזוזה.

1 הודעות 1,517 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום לכולם וחג שמח=].
התקנתי את המשחק פאלקון מה שבאסה אין לי גויסטיק ( אני יקנה בקרוב).
עכשיו נכנסתי למשחק ונסיתי לזוז אם החצים ולא הצלחתי.
השאלה שלי אייך אני זז אם החצים והאם זה אפשרי בכלל?
אני הודא למי שיוכל לעזור לי.
חח אני מת לשחק בזה אחלה משחק 😉.
אז כמו שאמרתי תעזרו לי אני רק שואל רק אם תוכלו, אני לא מחריך.
תודה לעזור חג שמח וכשר=].!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.