61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מטרה א"א
דיון

מטרה א"א

5 הודעות 1,427 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אני ננעל המטרה ואז מתחיל להסתחרר
למה ? 😱
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
אתה יכול לשחק בשניהם במידה ובאמת הצלחת לעשות לפי המדריך של דור שפורסם לפי כמה זמן בפורום פאלקון 4.
תחפש נדמה לי בעמוד 5
#5 · לפני 18 שנים
תאמת אני די אצלן לחיפושים 😉
אני צריך איזה מישהו שיעזור לי ללמוד לשחק קצת אני די משתפר
למדתי כבר את הבסיס בערך

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.