75 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 מדריך|כיצד להתקין RV על AF מבלי למחוק את AF.
דיון

מדריך|כיצד להתקין RV על AF מבלי למחוק את AF.

10 הודעות 1,757 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
הרבה מטייסם שרוצים להיות חלק מRV מעוננין להתקין על AF ובנוסף שיהיה גם את AF
לא כולם יודעים איך לכן אני כותב את המדריך הזה.
נתחיל?

שלב 1.

יוצרים תייקה שבה אתם רוצים ש RV יותקן.
דוגמאא: רוצים שRV יהיה ב C:\MICROPROSE\FALCON4
הולכים לC,יוצרים תייקה חדשה בשם MICROPROSE ובתוכה עוד תייקה חדשה בשם FALCON4 .

שלב2.

מעתיקים את כל התוכן של התייקה של AF
לצורך העניין X:\Program Files\Lead Pursuit\Battlefield Operations
X=הכונן שבו התקנת את הסימ.
שימו לב לא להעתיק את התייקה עצמה אלא את התוכן שלה

שלב3.
לוחצים על התחל ואז הפעלה \RUN
ומקלידים
REGEDIT
וENTER
תקבלו חלון כזה :



עכשיו אתם לוחצים על ה+(פלוס) ליד ה HKEY_LOCAL_MACHINE

אח"כ לוחצים על ה+(פלוס( ליד SOFTWARE
ומחפשים את
Lead Persuit
ולוחצים על ה+ לאחר מכן תיפתח תייקה בשם
battelfiels oprations
לוחצים על הפלוס ומתחתיה יהיה תייקה בשם FALCON4
זו התייקה שאנחנו מחפשים
מסמנים אותה עם העכבר לוחצים כפתור ימיני בעכבר ובוחרים ב
EXPORT
כמו בתמונה:


ושומרים בשולחן עבודה כ AF.
כרגע יצרתם קובץ רגיסטרי שמפעיל את ה AF.
אח"כ הולכים לשולחן העבודה עומדים על קובת ה AF מסלים כפתור ימינה בעכבר ולוחצים על EDIT \ ערוך
יפתח לך חלון כתבן בחלון הזה רשומים כל הפרטים לגבי הסימ'.
עכשיו אתם במקום
"C:\\Program Files\\Lead Pursuit\\Battlefield Operations"

משנים לתייקה של RV שרציתם

שימו לב להקפיד על הסלשים פשוט מאוד רק תמחקו את האותיות ואל תגעו בסלשים
חשוב מאוד שיהיה בסוף ובהתחלה גרשיים.



לדוגמא רציתי שRV יהיה ב
C:\MICROPROSE\FALCON4

זה מה שיהיה:


שלב 4.

אחרי ששיניתם את זה שומרים אך
שימו לב לא לעשות CTL -S או שמור

אתם צריכים לעשות שמירה בשם ולשמור כ :
[code:1]rv.reg[/code:1]
חשוב מאוד שיהיה .REG אחרת זה לא יעבוד

על השולחן עבודה

לאחר שסיימתן תצאו מהמשחק
אתה מפעילם את הקובץ RV שיופיע על השולחן עבודה ומתקינים את RV RV אוטומטית ילך ל Cף\MICROPROSE\FALCON4
כמובן שאתם שוב פעם צריכים להעתיק את התכולה של AF לאותה תייקה.
סיימתם להתקין?מזל טוב
בא לכם AF ?
פשוט מאוד מפעילים את הסימלטור כמו כל פעם.

מקווה שאחרי המדריך הרבה אנשים שהיססו בגלל AF יעברו לRV ויהנו כמו שכולם נהנים מRV


דור.
קרדיטים
John "Triton" Waller
מצוות PMC
.
#3 · לפני 18 שנים
זה עובד בטוח? כי אין לי כח אחרי זה להתקין שעתיים את המשחק וכל השטחים והפאטצ'ים...
#4 · לפני 18 שנים
b]YINON[/b], בטוח בנתיים דיברתי עם שני אנשים שעשו את המדריך ועבד להם.
אם משהו לא עובד לך זה אשמתך 😂
סתם, אם משהו לא עובד צור קשרק בפרטי...[
#5 · לפני 18 שנים
שלום לכם.
יש לי בעיה..
לאחר שאני עושה את כל השלבים של המדריך ואני מגיע לחלק האחרון שבו אני מתקין את ה- RV בקובץ reg הוא לא נפתח והוא לא מתקין לי אותו ואז הוא לא פותח תיקיה במקום אליו הוא צריך להגיע פשוט לא קורא כלום!
אשמח אם תעזרו.. ➡️
בברכה,
ירין.
#6 · לפני 18 שנים
הפעלת את הקובץ RV.reg לאחר שערכת אותו כראוי?
#7 · לפני 18 שנים
dorshoshani, חחחחח לעזאזל זה מה שאני מנסה מאתמול ! חחחח 😛
#8 · לפני 18 שנים
advent_m1
כן ערכתי אותו אך הוא לא מתקין כלום זה מה שמופיע לי מעורך הרישום כמובן: "האם אתה בטוח שברצונך להוסיף את המידע לתיקיה ככה וככה.. לרישום". אני לוחץ כן לאחר מכן הוא רושם לי שהוא הוזן בהצלחה לתוך הרישום.. ולאחר מכן לא קורה כלום ותמיד שאני לוחץ על קובץ זה מופיע אותו הדבר
אשמח מאוד אם תעזרו ➡️
בברכה,
ירין.
#9 · לפני 18 שנים
pilotxf-16i, נו כן זה מה שצריך לקרות
אח"כ אחרי שאשרת והוא אומר לך שהמידע הוזן אתה מתקין את RV
דרך ההתקנהה הרגילה אחי:כ את הפאטצים ואז שטח ישראל!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.