85 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור מדריך |העלת כמות המטוסים במשחק !
דיון

מדריך |העלת כמות המטוסים במשחק !

7 הודעות 1,919 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום!
אני חושב שצריך שמישהו יקח את עצמו ביידים כי יש פה אנשים שיודעים ולא משתפים!
הרבה ילדים פה כול הזמן פותחים דיון חדש, איך לשים שיהיו הרבה מטוסים בשדה"ת ואיך לשים נגיד שבישראל יהיה את אל-על וכ'ו.
אני לא יודע את התשובות לשאלות אלה,אבל יש פה אנשים שיודעים אולי שמישהו יעשה טובה לפורום ויכתוב מדריך שיסביר כמה דברים:
1.איך מעלים את כמות המטוסים במשחק (בלי תוכנה מהאינטרנט).
2.איך שמים מטוסים מכל מיני חברות שיהיו כאלה מטוסים בכל מיני שדות אחרים בעולם
למשל בישראל אל-על בטורקיה טורקיש אייר וכדומה.

תודה רבה למי שמוכן להכין דבר כזה זה יעזור להרבה אנשים ! ! ! 😎 😄
#2 · לפני 18 שנים
על מנת לשים מטוסים עלייך להוריד את המטוס המבוקש ולפתוח את קובץ הwinner
לאחר מכן להיכנס לתיקיית המשחק flight simulatur 2004\x ולהיכנס לתיקיה שנקראת aircrafet שמה את מדביק את התיקיה של המטוס.
לפעמים יש בתוספת לתיקיית המטוס גם תיקיות שנקראות Gauges או effects ומה שמופיע אתה שם שמה.
מטוסים בתשלום מגיעים עם התקנה משלהם כלומר את מתקין אותם לתוך התיקיה של במשחק וכך הוא מותקן.

הורדת סקין ואתה רוצה לשים אותו?

אתה שם את הסקין המבוקש בתיקייה של המטוס כ texture.
לאחר מכן פותח קובץ redame של הסקין ולוקח את הפרטים הבאים

[fltsim.XX]
title=C130 Israel Air Force
sim=C130
model=0b
panel=V
sound=
texture=Israel Air Force
kb_checklists=
kb_reference=
atc_id=314
atc_airline=Israel Air Force
atc_flight_number=
atc_heavy=0
ui_manufacturer=Captain Sim
ui_type=Israel Air Force
ui_variation=Israel Air Force
description='Legendary Herk' Repaint Kit Model\n(c) 2005 Captain Sim www.captainsim.com Repaint By Prasong Thaiflight.com

ככה זה נראה בדרך כלל אבל לא להעתיק את זה שכתבתי פה.
את מה שהעתקת אתה מכניס לקובץ שנקרא aircrafet אתה פותח אותו בעזרת פנקס רשימות ושם את מה שהעתקת למטה אחרי הרשימה האחרונה כלומר יש לך עוד הרבה כמו מה שהעתקת ואם תשימו לב יש לכם xx כלומר אתה שמים מספר שם אם יש לכם 5 כאלה כבר תשימו מספר 6 לא לשכוח לשים רווחים בין כולם ולשמור

רוצים להתקין scenery

חלק מהסינרי באים עם התקנה רגילה וחלק צריך להוסיף ידנית
כדי להוסיף ידנית עליכם לחלץ את הקובץ מקובץ הwinner
ולאחר מכן לשים אותו בתיקיה של
F:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\scenery
כל אחד ואיפה שהוא שם את המשחק אבל שמה צריכים לשים
בכלל מקרה אחרי ששמתם אתה נכנסים למשחק והולכים ל
setting
scenery library
edit area
שמה אתם נכנסים לתיקיה
F:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\scenery
ולוצים על add
יופעי לכם למטה כתובת אדומה והשם צריך להופיע בטבלה
זה אומר שהצלחתם להוסיף
עכשיו עליכם לצאת מהמשחק ולהיכנס מחדש וזה יטען את הסינרי שלכם

אני מקווה שזה עזר אם יש משהו שמישהו רוצה להוסיף בשמחה אם טעיתי תקנו אותי

4X-ELD
#3 · לפני 18 שנים
אולי מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד את החבילה של אל-על שאני יתתקין דרך התוכנה WOAI....??

בבקשההה אני חייב את זה
#4 · לפני 18 שנים
אין אל על
אבל תכתוב בפורום שלהם הודעה על זה ואולי הם יכינו
#5 · לפני 18 שנים
אין אל על נראלי
הסימולטור הזה עוד לא כלכך מפורסם הוא מתפתח לאט לאט...
#6 · לפני 18 שנים
מה גורם לך לחשוב ש FS סימולטור לא כל כך מופרסם ומתפתח לאט? liron93,

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.