#1
·
לפני 18 שנים
שלום!
אני חושב שצריך שמישהו יקח את עצמו ביידים כי יש פה אנשים שיודעים ולא משתפים!
הרבה ילדים פה כול הזמן פותחים דיון חדש, איך לשים שיהיו הרבה מטוסים בשדה"ת ואיך לשים נגיד שבישראל יהיה את אל-על וכ'ו.
אני לא יודע את התשובות לשאלות אלה,אבל יש פה אנשים שיודעים אולי שמישהו יעשה טובה לפורום ויכתוב מדריך שיסביר כמה דברים:
1.איך מעלים את כמות המטוסים במשחק (בלי תוכנה מהאינטרנט).
2.איך שמים מטוסים מכל מיני חברות שיהיו כאלה מטוסים בכל מיני שדות אחרים בעולם
למשל בישראל אל-על בטורקיה טורקיש אייר וכדומה.
תודה רבה למי שמוכן להכין דבר כזה זה יעזור להרבה אנשים ! ! ! 😎 😄
אני חושב שצריך שמישהו יקח את עצמו ביידים כי יש פה אנשים שיודעים ולא משתפים!
הרבה ילדים פה כול הזמן פותחים דיון חדש, איך לשים שיהיו הרבה מטוסים בשדה"ת ואיך לשים נגיד שבישראל יהיה את אל-על וכ'ו.
אני לא יודע את התשובות לשאלות אלה,אבל יש פה אנשים שיודעים אולי שמישהו יעשה טובה לפורום ויכתוב מדריך שיסביר כמה דברים:
1.איך מעלים את כמות המטוסים במשחק (בלי תוכנה מהאינטרנט).
2.איך שמים מטוסים מכל מיני חברות שיהיו כאלה מטוסים בכל מיני שדות אחרים בעולם
למשל בישראל אל-על בטורקיה טורקיש אייר וכדומה.
תודה רבה למי שמוכן להכין דבר כזה זה יעזור להרבה אנשים ! ! ! 😎 😄
