87 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה.. מטוסים וקוקפיטים
דיון

שאלה.. מטוסים וקוקפיטים

18 הודעות 3,062 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
afik_t_king, פעם קודמת ששאלתי אותך עלזה אתה אמרת לי שהאויוניקה והמודל טיסה הם של F-16...
לכן חשבתי כך.
מצטער טעות שלי .
liron93, אני יכול לשלוח לך קוקפיט של בז רעם ופאנטום אם אתה רוצה.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.