101 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה.. מטוסים וקוקפיטים
דיון

שאלה.. מטוסים וקוקפיטים

18 הודעות 3,062 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
מאיפה אני מביא לפאלקון מטוסים
לא סקינים
מטוסים
ואיזה מטוסים יש..? ואיך מוסיפים אותם שיהיה עם הקוקפיט המקורי של המטוס וכו'... מה אתם הכי ממליצים?


תודה שבת שלום
#3 · לפני 18 שנים
מה ההבדל בין הפאלקון allied force ל 4.0
ואם אפשר לשדרג??
#5 · לפני 18 שנים
liron93,לפלקון עצמו יש הרבה מטוסים שאתה יכול לטוס עליהם,
רק אתה צריך לשנות איזה משהו בתיקיה של המשחק אבל לא משנה איזה מטוס זה היה עדיין אתה תטוס בקוקפיט של F 16 .


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!
#6 · לפני 18 שנים
אהה אז איך אני משייך קוקפיטים ואיך אני עושה את זה?
#7 · לפני 18 שנים
הבעיה שאתה לא יכול לשייך קוקפיטים.

אם אתה רוצה לטוס על כל הסוגים של המטוסים הישראליים בקוקפיט שלהם זה RV ופאלקון 4 הרגיל אני חושב.

שבת שלום!
בברכה,
ירין.
#8 · לפני 18 שנים
אתה יכול להוריד קוקפיט של F-15 אני חושב אבל עדיין אתה תטוס עם אויוניקה של F-16.
בכלל פאלקון אני חושב הוא משחק שמתאים רק לF-16.
#10 · לפני 18 שנים
YINON כתב/ה:אתה יכול להוריד קוקפיט של F-15 אני חושב אבל עדיין אתה תטוס עם אויוניקה של F-16.
בכלל פאלקון אני חושב הוא משחק שמתאים רק לF-16.

אם הוא יטוס בפאלקון בF-15 המודל טיסה והאויוניקה של F-15. רק התצוגה תהיה כמו של F-16 אלא עם קוקפיט מיוחד.
#13 · לפני 18 שנים
בRV אתה יכול לטוס עם המיג 21 והוא יטוס בדיוק כמו המיג 21 בדיוק עם אותו מודל טיסה, ועם אותה הפיזיקה של המטוס. אפילו אם יהיה לו קוקפיט של F-16.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.