#1
·
לפני 18 שנים
אתם מתחברים לרשת, מבקשים אישור הנעה מהמגדל בבן גוריון, ופתאום שומעים קול נשי בקשר, מבקש אישור לנחיתה...נשמע מוזר? דווקא לא.
הנה הודעה מפורום ואטיל-
וזה בהחלט דבר שלא רואים כל יום!
הנה הודעה מפורום ואטיל-
חברי VATIL הנכבדים!
שלום אני מורן, אני בת 13 [כיתה ח'] מהרצליה. בזמן האחרון גיליתי התעניינות בנושא המטוסים והגעתי לפורום כאן. הזמנתי כבר את הסימולטור באינטרנט
לאור התעניינותי בנושא המטוסים ,,
הרצון והסקרנות ללמוד ולהעמיק עיניין בכל הנושא שסובב סביב המטוסים ,
החלטתי להירשם לפורום זה, שנראה בעיני דרך מעולה ללמוד על כל הנושא!
לאחר אישור של תומר מנהל החטיבה,
אני גאה לומר שגם אני אחת מכל חברי VATIL !
מקווה להנות וללמוד מכם,
תודה :]
מורן!
http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=19460
וזה בהחלט דבר שלא רואים כל יום!
