#1
·
לפני 18 שנים
טוב אז ככה: תקוות,אכזבות,דעות,כתבות וכיוצא בזה ייתקבלו בברכה. לעומת זאת,תגובות כמו:"יא שמאלני מזדיין" או "רוצח ימני" וכדומה אסורות בהחלט. נא לשמור על תרבות דיבור.
אני יתחיל: לדעתי הוועידה באנאופליס היא דלת שניתן לפתוח אותה ודרכה להגיע להסדר קבע עם העם הפלסטיני. בסופו תקום מדינה פליסטנית בשטחי הגדה המערבית (עם כמה חילופי שטחים - כפרים ערביים לעומת גושי התנחליות) ואולי גם ברצועת עזה כשיעיפו משם את החמאס. תקוותי היא שיימצא פתרון לסוגיית מזרח ירושלים שבו ישראל תישאר בריבונות מלאה עליו אך זה ככל הנראה, לא ייקרה. הפתרון הריאלי ביותר הוא שליטה בינלאומית אבל זה תלוי הן בהסכמת הימין בישראל (דא ליברמן) ובהסכמת הגורמים הערבים הקיצוניים (איווה משעל).
תגובות? הערות? הארות? ספאם?
אני יתחיל: לדעתי הוועידה באנאופליס היא דלת שניתן לפתוח אותה ודרכה להגיע להסדר קבע עם העם הפלסטיני. בסופו תקום מדינה פליסטנית בשטחי הגדה המערבית (עם כמה חילופי שטחים - כפרים ערביים לעומת גושי התנחליות) ואולי גם ברצועת עזה כשיעיפו משם את החמאס. תקוותי היא שיימצא פתרון לסוגיית מזרח ירושלים שבו ישראל תישאר בריבונות מלאה עליו אך זה ככל הנראה, לא ייקרה. הפתרון הריאלי ביותר הוא שליטה בינלאומית אבל זה תלוי הן בהסכמת הימין בישראל (דא ליברמן) ובהסכמת הגורמים הערבים הקיצוניים (איווה משעל).
תגובות? הערות? הארות? ספאם?
עמרי גילת.
