128 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים ועידת אנאפוליס - הדיון
דיון

ועידת אנאפוליס - הדיון

3 הודעות 1,258 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
טוב אז ככה: תקוות,אכזבות,דעות,כתבות וכיוצא בזה ייתקבלו בברכה. לעומת זאת,תגובות כמו:"יא שמאלני מזדיין" או "רוצח ימני" וכדומה אסורות בהחלט. נא לשמור על תרבות דיבור.

אני יתחיל: לדעתי הוועידה באנאופליס היא דלת שניתן לפתוח אותה ודרכה להגיע להסדר קבע עם העם הפלסטיני. בסופו תקום מדינה פליסטנית בשטחי הגדה המערבית (עם כמה חילופי שטחים - כפרים ערביים לעומת גושי התנחליות) ואולי גם ברצועת עזה כשיעיפו משם את החמאס. תקוותי היא שיימצא פתרון לסוגיית מזרח ירושלים שבו ישראל תישאר בריבונות מלאה עליו אך זה ככל הנראה, לא ייקרה. הפתרון הריאלי ביותר הוא שליטה בינלאומית אבל זה תלוי הן בהסכמת הימין בישראל (דא ליברמן) ובהסכמת הגורמים הערבים הקיצוניים (איווה משעל).
תגובות? הערות? הארות? ספאם?
עמרי גילת.
#2 · לפני 18 שנים
דווקא בסוגיית ירושלים, אני חושב שיש להשאיר שליטה מלאה בידינו, למעט הרובע המוסלמי, שיועבר לשליטת הפלסטינאים. הר הבית צריך להשאר בידינו, אך נתחייב לאפשר מעבר חופשי (ללא מחסומים) עבור הפלסטינאים.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#3 · לפני 18 שנים
אין אפשרות למשא ומתן לגבי ירושלים , ישראל בתינו וש"ס יפרשו מהקואליציה...

סתם וועידה , סתם יחסי ציבור וניסיון הישרדות של אולמרט ובוש שתי המנהיגים עם אחוזי תמיכה של גבינה לבנה.

על איזה דלת אתה מדבר? ברור לך שאתה מדבר רק עם חצי מהעם הפלסטיני? אני לא זוכר שעשינו שלום עם חצי ירדן או חצי מצרים.

הוועידה הזו תביא לטרור טרור ועוד טרור. שלום בשתי דרכים או לדבר עם החמאס ולעשות שלום עם וויתורים מטורפים (מה שלא יקרה בחיים) או להכנס לעזה להשמיד כמה מאות מחבלים להשיג כניעה של החמאס.

כך או כך שלום לא ניתן להשיג עם חצי העם הפלסטיני ומי שחושב שכן לפני דעתי הוא מטורף לחלוטין.

אני בעד להשמיד הכול אבל אם לא להשמיד אז בטח לא להתעלם!!! איך מתעלמים מהחמאס ו-1.5 מיליון פלסטינים? וגם מי ישמע איזה כוח יש לאבו מאזן .... אף אחד לא שם עליו *** .

או שתדברו עם החמאס או שתהרגו אותם אבל להתעלם מהם זה עוד יותר מטומטם.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.