#1
·
לפני 18 שנים
לאחרונה החלטתי לרדת קצת מIL-2 ולהתחיל להתעסק עם לוק און.
תוך כדי לימוד הסימ' ה"חדש" גיליתי שלמרות שיש לי X52, אין לי מספיק כפתורים.
לכן השתמשתי ברעיון של ניר לפאנל כפתורים דרך החיבור המקבילי במחשב.
*בעקרון הפאנל תומך ב60 כפתורים, אני השתמשתי רק ב20 כי אין לי צורך ביותר מזה וחוץ מזה אני עצלן וכמה שפחות עבודה, יותר טוב. 😎
אז בתור התחלה.. צריך לבנות קופסה נחמדה לפאנל, מכיוון שאני עצלן מצאתי פתרון מהיר ונוח - קופסה של שש-בש. ממילא AMIX תמיד טוען שאני מרמה 😛

שמתי ניילון על שולחן העבודה שלי והתחלתי לצבוע את הקופסה עם ספריי בצבע אפור.

לאחר מכן קדחתי את החורים, הברגתי את הלחצנים והדבקתי טאפט שחור באמצע שהוא בעצם מקום שמור למסך LCD שאני אכניס בעתיד.
בשלב הזה קרתה תקלה טכנית - לא השתמשתי במקדח המיועד לעץ ולכן החורים של הלחצנים לא יצאו ישרים, זה מצב בלתי הפיך ומבחינתי זה לקח לפרוייקטים בעתיד.

השלב הבא הוא חיווט כל החוטים בין הלחצנים לכבל המקבילי.
חשוב מאוד לוודא את תקינות החיבורים לפני שמלחימים.

שלב אחרון, התקנת התוכנה והגדרת הכפתורים. מוודאים שהכל עובד.

זהו.. עבדתי על זה 3 ימים, כל יום לא יותר משעה, מאוד פשוט, מאוד זול וכדאי.
תוך כדי לימוד הסימ' ה"חדש" גיליתי שלמרות שיש לי X52, אין לי מספיק כפתורים.
לכן השתמשתי ברעיון של ניר לפאנל כפתורים דרך החיבור המקבילי במחשב.
*בעקרון הפאנל תומך ב60 כפתורים, אני השתמשתי רק ב20 כי אין לי צורך ביותר מזה וחוץ מזה אני עצלן וכמה שפחות עבודה, יותר טוב. 😎
אז בתור התחלה.. צריך לבנות קופסה נחמדה לפאנל, מכיוון שאני עצלן מצאתי פתרון מהיר ונוח - קופסה של שש-בש. ממילא AMIX תמיד טוען שאני מרמה 😛

שמתי ניילון על שולחן העבודה שלי והתחלתי לצבוע את הקופסה עם ספריי בצבע אפור.

לאחר מכן קדחתי את החורים, הברגתי את הלחצנים והדבקתי טאפט שחור באמצע שהוא בעצם מקום שמור למסך LCD שאני אכניס בעתיד.
בשלב הזה קרתה תקלה טכנית - לא השתמשתי במקדח המיועד לעץ ולכן החורים של הלחצנים לא יצאו ישרים, זה מצב בלתי הפיך ומבחינתי זה לקח לפרוייקטים בעתיד.

השלב הבא הוא חיווט כל החוטים בין הלחצנים לכבל המקבילי.
חשוב מאוד לוודא את תקינות החיבורים לפני שמלחימים.

שלב אחרון, התקנת התוכנה והגדרת הכפתורים. מוודאים שהכל עובד.

זהו.. עבדתי על זה 3 ימים, כל יום לא יותר משעה, מאוד פשוט, מאוד זול וכדאי.


