68 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World זה עושה לי את השגיאה הזאת הרבה פעמים בזמן שאני משחק
דיון נעול

זה עושה לי את השגיאה הזאת הרבה פעמים בזמן שאני משחק

2 הודעות 1,374 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
באמצע שאני במשימה טס וזה זה סוגר לי את החלון ניהיה שחור וזה עושה את הדוח הזה

AppName: lockon.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: msvcrt.dll
ModVer: 7.0.2600.3085 Offset: 0001ba4e

זה לא שאיזשהו קובץ פגום ולא יכול לפתוח אותו כי שיחקתי בכל מקום אפשרי

אולי אני צריך את הקובץ הזה msvcrt.dll או שפשוט להביא קראק למשחק??

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.