68 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון רב בסיסי חייל האוויר - השקעה שלי
דיון נעול

רב בסיסי חייל האוויר - השקעה שלי

9 הודעות 1,730 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
קודם כל כל הכבוד על ההשקעה וכמו ש-SoNiC306, אמר 😱 😮
מאור פאר
#4 · לפני 18 שנים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש לי גם שדות תעופה מסוריה רוצה ליראות גם? חח
#5 · לפני 18 שנים
אפשר בבקשה למחוק את הדיון הזה?

נכון שזה לא בעיה למצוא, אבל למה לסמן איפה יש דת"קים ואיפה יש מסוקים?!
דברים כאלה מופצים ברשת ועד כמה שזה ישמע פרנואידי, יש למחוק את הדיון הזה.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#6 · לפני 18 שנים
שמע, הילה קמל ניראית לא רע בכלל.
יש מצב לשלישיה עם התאומות וקסמן?


💡
הטובים לנווטים
#7 · לפני 18 שנים
klingo כתב/ה:שמע, הילה קמל ניראית לא רע בכלל.
יש מצב לשלישיה עם התאומות וקסמן?


💡



חחח הרגת אותי ..
ובאמת לא טוב להראות איפה יש דתקים ומסוקים וכו '


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!
#8 · לפני 18 שנים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם במציאות היא לא ניראת רע בכלללל
#9 · לפני 18 שנים
lironum96, כפי שאתה רואה הודעותיך נמחקו וראה זאת כאזהרה אחרונה לפני באן.
נכון המידע הזה קייים באינטרנט, אך אין שום צורך לעזור לאוייב להבין איפה נמצא כל דבר.
זאת הפעם השניה שאני מעיר לך בנושא, אם אתה רוצה להמשיך ולהיות חלק מהקהילה שלנו עליך להישמע לחוקים, לא יזיק גם אם תנסה להגדיל ראש ולחשוב פעמיים לפני שאתה מעלה הודעות מאין אלו.

ננעל.
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.