68 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World עזרה בהיפר לובי
דיון נעול

עזרה בהיפר לובי

6 הודעות 1,521 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לאנשים עם זמן וכוח לעזור לי ולעשות איתי טיסת ניסיון
200041804
או
מסנג'ר
emoskovi@ort.org.il

חייב עזרה בהיפר ללובי איך עושים טיסה וכל זה ליבחור מטוס
#2 · לפני 18 שנים
lironum96 כתב/ה:לאנשים עם זמן וכוח לעזור לי ולעשות איתי טיסת ניסיון
200041804
או
מסנג'ר
emoskovi@ort.org.il

חייב עזרה בהיפר ללובי איך עושים טיסה וכל זה ליבחור מטוס


אני מכון אבל אני לא יודע איך ומה הכנוי שלך בהיפר לובי גירסה חדשה ומקצית ואבל איך אני נכנס לחדר זה שאלה קשה
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#3 · לפני 18 שנים
נירשמתי ראיתי את ההוראות וניכנסתי
תוסיף אותי לאיי סי קיו או למסנג'ר
#6 · לפני 18 שנים
קודם כל פורסם מדריך שימושי מאוד למה שביקשת כאן
http://www.preflight.us/HE/content-20.html

שנית, זהו לא צ'אט אז בבקשה סיגרו את זה ביניכם בהודעה פרטית, תודה.

ננעל.
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.