130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בעייה | בעייה מוזרה במשחק .
דיון

בעייה | בעייה מוזרה במשחק .

6 הודעות 1,678 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
חברה ! שמעו קניתי את המשחק אתמול ביום ראשון עכשיו התקנתי את המשחק הכל טוב ויפה אבל שאני מתחיל לעשות משימה אני רוצה שהגרפיקה של המטוס נשארת ולא זז כלום . קאילו גם אני מנסה ללחוץ על זה ב capslock וזה אומר שזה תקוע.... אני מת לשחק ואני לא רואה את המטוס זז אני רואה חצי מהמטוס וחצי מהרקע שמחכים למשימה...
מה אני צריך לעשות מצטער על השגיות כתיב שלי לא יהיה לי זמן לארוך את זה 🙂
תודה לעוזרים...



דרך אגב יש לי כרטיס מסך מאוד ישן אבל מאוד !
Gf 5200 fx 🙁
#2 · לפני 18 שנים
הינה אמרת בעצמךאת הבעיה.
נסה להוריד את ה detail .
ותוריד את הפאץ' החדש (למקרה שהתקנת שטח ישראל)
תוריד מפה את הפאץ' http://www.lead-pursuit.com/downloads.htm
1.0.12

וגם אל תטוס אם הרבה נתונים על המפה תוריד אותם ע"י לחצן ימני על המפה installisions
ותוסיף רק את מה שאתה צריך למשימה.

זהו מקווה שעזרתי .
#4 · לפני 18 שנים
אני שיקחתי ז בפאלקון יותר גרוע.
כרטיס מסך מובנה.
#5 · לפני 18 שנים
גם אני שיחקתי בפאלקון AF עם המחשב הישן שלי עם GEFORCE 4 ככה ש YINON אל תגיד סתם שטויות
#6 · לפני 18 שנים
אבל אמרו לי שאני יכול לשחק במשחק הזה עם הכרטיס הזה..
אני שואל אייך אני יכול לסדר את הבעייה ?

ד"א מה זה detail ? איפה אני מוריד אותו ?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.