#1
·
לפני 18 שנים
חברה ! שמעו קניתי את המשחק אתמול ביום ראשון עכשיו התקנתי את המשחק הכל טוב ויפה אבל שאני מתחיל לעשות משימה אני רוצה שהגרפיקה של המטוס נשארת ולא זז כלום . קאילו גם אני מנסה ללחוץ על זה ב capslock וזה אומר שזה תקוע.... אני מת לשחק ואני לא רואה את המטוס זז אני רואה חצי מהמטוס וחצי מהרקע שמחכים למשימה...
מה אני צריך לעשות מצטער על השגיות כתיב שלי לא יהיה לי זמן לארוך את זה 🙂
תודה לעוזרים...
דרך אגב יש לי כרטיס מסך מאוד ישן אבל מאוד !
Gf 5200 fx 🙁
מה אני צריך לעשות מצטער על השגיות כתיב שלי לא יהיה לי זמן לארוך את זה 🙂
תודה לעוזרים...
דרך אגב יש לי כרטיס מסך מאוד ישן אבל מאוד !
Gf 5200 fx 🙁