#1
·
לפני 18 שנים
עם F22 הגעתי לגובה של 200,000 רגל ואז יריתי טיל והטיל יצא לחלל ופגע בלווין רוסי
קיבלתי על היירוט הזה top excellent עיטור כלשהו וגם העלאה בדרגה 😄
תנו תגובות
רועי
קיבלתי על היירוט הזה top excellent עיטור כלשהו וגם העלאה בדרגה 😄
תנו תגובות
רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?
חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?
חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם





