124 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H I I I T
בית פורומים פאלקון אלייד פורס יירוט בגובה המקסימלי במשחק:
דיון נעול

יירוט בגובה המקסימלי במשחק:

47 הודעות 5,527 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
עם F22 הגעתי לגובה של 200,000 רגל ואז יריתי טיל והטיל יצא לחלל ופגע בלווין רוסי
קיבלתי על היירוט הזה top excellent עיטור כלשהו וגם העלאה בדרגה 😄

תנו תגובות

רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#2 · לפני 18 שנים
טסת בסטרטוספירה אהה? חזק... ויירטת לויין רוסי עוד?! שמע אתה פשוט עילוי.... רק חבל שאתה חי בסרט של מסע בין כוכבים כי בוא אני אגלה לך סוד, בפאלקון אין לווינים ואין ממש חלל...
#3 · לפני 18 שנים
אני מתחיל לחשוד שמדובר בבחור מבוגר שמנסה לעשות מכולנו בדיחה אחת גדולה..
קודם תופס טרמפים על C5 ועכשיו מיירט לויינים.. כאלה שטויות לא שמעתי מאז פסטיבל מספרי הסיפורים האחרון.

Kickbox.co.il
נדב
#4 · לפני 18 שנים
חחחחחחחחחחחחחחחח הרג אותייי עלק הגיע לאטמוספרה ופגע בלווין!!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#5 · לפני 18 שנים
f-16pilot-ROY כתב/ה:עם F22 הגעתי לגובה של 200,000 רגל ואז יריתי טיל והטיל יצא לחלל ופגע בלווין רוסי
קיבלתי על היירוט הזה top excellent עיטור כלשהו וגם העלאה בדרגה 😄

תנו תגובות

רועי



אז בחרתה בכדור אדום מה? 😈
#7 · לפני 18 שנים
חוץ מזה, שהF22 לא יכול להגיע ל200 אלף רגל.
חחח דווקא נראה לי מישהו שלא אוהב את הבחור פרץ לו למשתמש ומנסה להכפיש את שמו.

או שהוא באמת לקח את הגלולה האדומה חחח

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#10 · לפני 18 שנים
200,000 רגל?
גבול החלל הוא 328,000 רגל, והדרך היחידה להגיע לשם (כמעט) היא באמצעות רכב הממנוע ע"י רקטה/טיל/סוג אחר של מנוע בעל כוח אדיר.

אז 200,000 רגל עם מטוס קרב סילוני דו מנועי?
הדבר הכי לא מציאותי ששמעתי.

אחרי הטרמפ הלא ריאליסטי של הC5 (שדרך אגב בתמימותי ניסיתי, וזה הסתיים בצניחה נהדרת) חשבתי שזה השיא..
#11 · לפני 18 שנים
xxxmetalheadxxx כתב/ה:[quote="f-16pilot-ROY"]עם F22 הגעתי לגובה של 200,000 רגל ואז יריתי טיל והטיל יצא לחלל ופגע בלווין רוסי
קיבלתי על היירוט הזה top excellent עיטור כלשהו וגם העלאה בדרגה 😄

תנו תגובות

רועי



אז בחרתה בכדור אדום מה? 😈[/quote]


נראה לי שהוא לקח בכלל כדור לא מזוהה.

מיירט לווינים אם F22...מטוסי F35 פועלים בעירק... מה הדבר הבא?
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#12 · לפני 18 שנים
אפיק לוקחים תנופה ע"י לופ למטה (דוחפים את האף של המטוס למטה ועושים לופ שלם כמובן צריך להתחיל אותו ב 60,000 רגל אה כן שמתי על דלק שלא נגמר בגלל שצריך מבער פתוח עד הסוף רוב הזמן) עושים כמה לופים כאלה וכל פעם מגיעים לגובה המקסימלי שהאנרגיה מאפשרת

בקשר לטרמפ , וללויין יכול להיות שיש באג במשחק שלי ויכול להיות שזה המוד החדש שאני מפתח

את ההודעות על ה F35 בן דוד שלי (הטייס) אמר לי אז אם מישהו לקח את הכדור האדום זה הוא! אגב אני יודע בוודאות שהוא טייס בגלל שבטיסה אווירובאטית אחת הייתי בבסיס שלו וראיתי אותו נכנס למטוס ממריא עושה אווירובאטיקה ונוחת וגם יוצא מהמטוס זה היה עוד בארץ והוא הטיס F15 ולאחרונה הוא קיבל מכתיו להסבה בארצות הברית הוא סיפר לי שזו הסבה ל F22 ושאחריה תיהיה הסבה ל F35 יכול להיות שזה שהוא עושה הסבה למטוס הזה זו בדיחה

אבל המטוס הזה (F35) כבר בשירות (דגם A) ואם אתם לא יודעים את זה אל תלעגו למישהו שכן יודע
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#13 · לפני 18 שנים
ולדעתי מאד לא נחמד העיניין שאם מישהו מעלה נושא שלא נעים לכם שהוא יודע יותר ממכם אז אתם ישר קוטלים אותו- זה מעליב. 😈
ואם אתם קוטלים אותי ללא רחם בכל דבר שבו אני יודע יותר מכם או מגיע לתוצאות יותר טובות ממכם אז אני לא מבין מה יש לכם? לקחתם כדור אדום? (הנה גם אני יכול לקבוע שלקחתם סמים שאתם לא שפויים ודברים כאלה)!!!! 😈 👿 😈
אגב הפורום הזה יהיה המקום האחרון שבו אני יפרסם את המוד שאני עובד עליו
בטח יהיו פה תגובות - תראו איזה מטומטם בטח הוא לקח כדור / עישן מריחואנה/ הסניף קוקאין
אתם לא מבינים שאתם פוגעים באנשים כל פעם שאתם מגיבים ככה?
יכולתי לקלל לאיים ולהעליב אבל אני אומר את דעתי בדיבור רגוע ולא קוטל


רועי
אם אין אני לי -מי לי?
וכשאני לעצמי - מה אני!
ואם לא עכשיו אימתי?


חכם יודע לצאת ממצבים שפיקח יודע לא להיכנס אליהם
#14 · לפני 18 שנים
הוא צודק. אוליי הוא מזיין את השכל ואוליי לא אבל לא צריך לקטול אותו ככה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.