86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור 777 שלISDT
דיון

777 שלISDT

13 הודעות 1,901 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
היי חבר'ה, התקנתי מחדש את פלייט סימולטור ואני רוצה את ה777 שלISDT וכבר אין באתר שלהם וחיפשתי בכול מיני מקומות ולא מצאתי. מישהו יכול להביא לי אותו?
Wanna Go2Extreme?
#2 · לפני 18 שנים
אין להם 777 יש להם רק 757 והם עובדים על 737
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#3 · לפני 18 שנים
חח רואים שאתה חדש, לפני שהם התחילו לעבוד על FSX היה להם 737,767,777 לFS2004
Wanna Go2Extreme?
#4 · לפני 18 שנים
אני לא חדש אני מטיס מטוסים עוד מאז 98 (זה היה שהייתי בן 4... חחחחח), כיום אני לא חושב שאפשר פשוט להשיג אותם...
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#5 · לפני 18 שנים
באתר של אל-על וירטואל יש מטוס 777 להורדה, אבל אני לא בטוח של איזו חברה.
כמו כן אפשר להוריד את המטוס, ויש לי אתר שאפשר דרכו להשיג. דבר איתי בפרטי.
#11 · לפני 18 שנים
אני יעזור לך,

תמתין בסבלנות בערך עוד שבוע, כאשר נסיים לבנות את אתר הקבצים שלנו אני יעלה לשם את כל החבילות הישנות שלנו.

כמו כן לאחר ההשקה של ה737-800 ניגש לעבודה על ה777-200 ל FSX.
תאמין לא לא תתאכזב, בוצעו בפאנל הרבה שינויים ובתוכנית גם לבנות אוויוניקה חדשה
#12 · לפני 18 שנים
יואו!isdt, תלמד להקשיב! למי אכפת מהFSX אני מדבר עלFS2004
Wanna Go2Extreme?
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#13 · לפני 18 שנים
aviv135 כתב/ה:יואו!isdt, תלמד להקשיב! למי אכפת מהFSX אני מדבר עלFS2004


עם כל הכבוד, תלמד אתה להקשיב ולהבין מה שכותבים לך:

isdt
תמתין בסבלנות בערך עוד שבוע, כאשר נסיים לבנות את אתר הקבצים שלנו אני יעלה לשם את כל החבילות הישנות שלנו.


ואני אנמק: הכוונה היא שבעוד בערך שבוע גם החבילות של FS2004 יהיו זמינות.

וכמובן שאיכפת לנו מהFSX הרי אם צוות ISDT לא יעשה את העבודה המבורכת שלו וישקיע בקהילה שלנו וימשיך ליצור סקינים ומודלים ישראליים אז מי יעשה? אתה?

הגיע הזמן שתלמד להעריך את הזמן והשעות שאנשים משקיעים כאן בקהילה ולא רק תדרוש ותצפה שכולם יעבדו בשבילך.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.