139 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
[ואני נועל את המחשב שלי בכספת, אל תחשבו על זה אפילו :][/quote]

חחחחחחחחחחחחח תשמור עליו טוב אחיי...

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#2 · לפני 18 שנים
שמחתי לעזור!!! בהצלחה בהמשך


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#3 · לפני 18 שנים
Echo כתב/ה:

[ואני נועל את המחשב שלי בכספת, אל תחשבו על זה אפילו :]


מאוחר מדי , התכנית והצוות כבר מוכנים , אנחנו רק מחכים לזמן הנכון. 😂

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#4 · לפני 18 שנים
איזה יופי יא אללה
יאללה נוו תוציאו ת'שטח כבר אני לא יכול לחכות
#6 · לפני 18 שנים
Great job Itai and Hen... it really looks great (Hen, i love the Python 4 skin!) and it seems like the release is close.

Tnx again Itai... I cant wait to get back home and fly online with this theater.

C ya.
#7 · לפני 18 שנים
כל הכבוד אתה מאד כישרוני המשך כך !!
👍
זה גם יבוא עם הסופה 16I?
#8 · לפני 18 שנים
וואי אני נרגש כמו ילד קטן אבל מתי כל זה יהיה ברשת ? 🤔
#9 · לפני 18 שנים
האם בכל המטוסים הפוד לשיבוש אלקטרוני ECM יהיה מבני בתוך המטוס כמו במטוסים הישראליים האמיתיים או שעדיין נצטרך לקחת פוד?
רותם וייסמן
IsraeliFighter בהיפר לובי
#10 · לפני 18 שנים
weissman כתב/ה:האם בכל המטוסים הפוד לשיבוש אלקטרוני ECM יהיה מבני בתוך המטוס כמו במטוסים הישראליים האמיתיים או שעדיין נצטרך לקחת פוד?

מובנה. 🙂
#12 · לפני 18 שנים
יאללה את תמרחו את זה מלא זמן
תשחררו אותו כבר
אני מת פה
#13 · לפני 18 שנים
RF כתב/ה:גדול אבל מאיפה אתה יודע אפיק?

אני מתעדכן כל יום בנושא, תחפש כמה דפים אחורה ותראה...
#14 · לפני 18 שנים
Echo,איתי אתה תוכל לשים פאצים של חיל האוויר הישראלי ?
כאילו שלל הטייסות כי עכשיו בפאלרון יש של חילות אוויר בחוץ לארץ

תודה
amit58


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.