130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פלייט סימולטור טיסה עם fs pessangers
דיון

טיסה עם fs pessangers

27 הודעות 3,498 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
היום ביצעתי טיסה עם התוסף המדהים והמצוין שפירסמו פה בעבר, ששמו fs pessangers.
חוץ משהוא נותן לך לנהל חברת תעופה משלך, יש המון בעיות ריאליסטיות, והופך את כל הטיסה לריאליסטית פי כמה מטיסה ללא התוסף.

היום ערכתי לי טיסה רגילה מבן גוריון ללרנקה, ורציתי לנסות נחיתת חירום.
לכן פתחתי את כני הנחיתה במהירות גבוהה, ונחשו מה, הם לא נפתחו. מייד הכרזתי על מצב חירום, שלט החגורות נדלק, והנוסעים החלו להילחץ. אני פונה לכיוון בן גוריון ומבקש אישור לנחיתה לאחר שהכרזתי על מצב חירום, ומקבל אישור לנחיתה. טס לכיוון נמל התעופה בן גוריון, ונכנס מיידית לפיינל. טייס המשנה אומר לי שעדיף לנסות נחיתת גחון, ובינתיים הדיילת מיידעת את הנוסעים שיש לנו בעיה במטוס, ושיתכוננו לנחיתת חירום.
בינתיים אני מבצע צלילה חדה, מאט את המטוס, פותח מדפים, ולאט ובזהירות מבצע נחיתת גחון. בינתיים שומעים את הנוסעים צורחים בבהלה, וטייס המשנה מקריא לי את הגובה, ומזהיר אותי על כל מיני דברים. שומעים את הגובה לאט לאט יורד, ונגיעה. מייד מעצורי אויר, ברקסים, ודחף אחורי, והמטוס נעצר על המסלול. הדיילות מייד מורידות את הנוסעים, הדלתות נפתחות, ובינתיים מחכים עד שכל הנוסעים ירדו מהמטוס, ובינתיים מכבים את כל המערכות.
לבסוף כל הנוסעים ירדו מהמטוס בשלום, אף נוסע לא נפגע, אך הם פחדו מאוד, וחלק לקו גם בהלם.

כל הסיפור המדהים הזה, הוא יכול להיתכן רק בעזרת התוסף. רק בעזרתו שאתה פותח גלגלים במהירות גבוהה, יש תקלה, וגם יורד לך ניקוד על זה. יש כל הזמן קולות של טייס המשנה, של הנוסעים המפוחדים שצורחים, של הדיילות שמדריכות את הנוסעים, וכמו כן יש חלון שמציג כמה נוסעים מפחדים, כמה הם מרוצים, האם שלט החגורות דלוק/מכובה, וכמו כן גם לאחר הנחיתה כתוב כמה נוסעים נשארו על המטוס. כמו כן טייס המשנה עוזר מאוד, בכך שהוא מזהיר שהקצב ירידה גבוה מדי, או שהפיינל לא נכון. לבסוף הנחיתה הייתה מושלמת, והנה דוח הטיסה שכמובן מהתוסף המדהים הזה-

[align=left]Flight GK013 End of flight report Date July 05 2007

Flight ID: GK013
Pilot: Jack High
Company: Pacifica Airlines
Aircraft: Boeing 737-400 Paint3
Flight Date: July 05 2007
Departure: 17h46 (15h47 GMT)
Arrival: 18h00 (16h01 GMT)
From: LLBG - Ben Gurion - Israel
To: LLBG - Ben Gurion - Israel
Nbr of Passengers: 146

Incident Report:

The pilot exceeded the max airspeed for gear extended and gear was damaged. There was an exceptional pilot on board and despite the dire situation he was able to make a successful belly landing. The Captain has also declared an emergency before landing.


Report:

Flight Distance: 0 Nm Landing Speed: 205.86 kt
Time Airborne: 00h13:08 Landing Touchdown: -463.85 ft/m
Flight Time (block): 00h14:12 Landing Pitch: 3.28°
Time On Ground: 00h01:33 Landing Weight: 146168 lbs
Average Speed: 0.16 kt Total Fuel Used: 2718 lbs
Max. Altitude: FL 180 Fuel Not Used: 32869 lbs


Passenger Opinion: The worst flight we have ever seen! (14%)
-Were irritated by the excess G-forces. (+2.50).
-Where terrified by your "dive of death".
-Were terrified because of the problem during flight.
-Were relieved to land safely after an emergency.


Overall Flight Result: Horrible

Pilot Bonus points: 300 points
You made a successful belly landing. (+250)
There was a problem aboard and you declared an emergency. (+50 only you caused the problem)
·
Pilot's Penalty points: -2534 points
You didn't land at the scheduled airport LCLK but since you were conducting an emergency you will not receive a penalty.
You made a serious pilot error that resulted in a critical problem. (-800)
Exceeding maximum speed of this aircraft is very dangerous. (-600)
You have exceeded the gear speed limit by 96.59kts (-965)
You have exceeded the flap speed limit by 16.92kts (-169)
You have exceeded the limit of 250kts below 10000 ft AMSL, but since you were conducting emergency procedures you will not receive a penalty. [/align]

זהו להפעם, בקרוב עוד כמה סיפורים ותמונות שלי בטיסה עם התוסף, תורידו אותו כבר!
#3 · לפני 18 שנים
aviv135 כתב/ה:אתה מתכוון תקנו אותו

אפשר להוריד את הדמו, אבל אם מישהו רוצה "לקנות" את התוסף, צרו איתי קשר...
#4 · לפני 18 שנים
You have exceeded the gear speed limit by 96.59kts (-965


??
מתי הורדת גלגלים?
נשמע נחמד, ולא יותר מזה.
#5 · לפני 18 שנים
בזמן הטיסה לקפריסין שהייתי מעל הים פתחתי גלגלים, כדי לשבור אותם.
#6 · לפני 18 שנים
אפיק יפה אחי דבר איתי בפרטי אני רוצה את התוכנה הזו
#7 · לפני 18 שנים
chen12 כתב/ה:אפיק יפה אחי דבר איתי בפרטי אני רוצה את התוכנה הזו

סבבה אני זמין באיסיקיו ובמסנגר...
#12 · לפני 18 שנים
Eagle_King כתב/ה:למה לשבור גלגלים של מטוס? 😱

כדי לנסות לעשות נחיתת חירום ולראות איך זה עם התוסף.
#13 · לפני 18 שנים
יש לי את התוסף הזה זה מ-ג-נ-י-ב

רק מישהו יודע איך לגרום לנוסעים למחוא כפיים בנחיתה?
Wanna Go2Extreme?
#14 · לפני 18 שנים
aviv135 כתב/ה:יש לי את התוסף הזה זה מ-ג-נ-י-ב

רק מישהו יודע איך לגרום לנוסעים למחוא כפיים בנחיתה?

אי אפשר 🙂
אבל הקטע המעצבן שאתה פותח את הדלתות והם יורדים, אז נגיד יש לך 300 נוסעים, עד שהם זזים...
#15 · לפני 18 שנים
אז תמצא אפשרות לזייף שריפה במטוס או תגיד שאיבדת נחש :\
תראה איך 20 שניות כולם בחוץ 👍

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.