#1
·
לפני 19 שנים
התקנתי את הפאטצ' של 1.12, ולפני התקנת הפאטצ' הכל היה בסדר.
כאשר אני יורה כל סוג נשק אחר חוץ מהתותח (פצצות, מאוריקים, רקטות...), כאשר אני לוחץ על כפתור הירי (גם בג'ויסטיק וגם במקלדת- רווח) הוא יורה לי בתותח בלבד.
אני רואה על התצוגה שלי את תצוגת המאוריק, וכאשר אני ננעל ומשגר, זה עדיין רק יורה לי בתותח.
ניסיתי כל סוגי הנשקים, וזה עדיין אותו הדבר.
מישהו יכול לעזור לי?
כאשר אני יורה כל סוג נשק אחר חוץ מהתותח (פצצות, מאוריקים, רקטות...), כאשר אני לוחץ על כפתור הירי (גם בג'ויסטיק וגם במקלדת- רווח) הוא יורה לי בתותח בלבד.
אני רואה על התצוגה שלי את תצוגת המאוריק, וכאשר אני ננעל ומשגר, זה עדיין רק יורה לי בתותח.
ניסיתי כל סוגי הנשקים, וזה עדיין אותו הדבר.
מישהו יכול לעזור לי?



