117 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World בעיה בירי נשק
דיון

בעיה בירי נשק

8 הודעות 1,584 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
התקנתי את הפאטצ' של 1.12, ולפני התקנת הפאטצ' הכל היה בסדר.

כאשר אני יורה כל סוג נשק אחר חוץ מהתותח (פצצות, מאוריקים, רקטות...), כאשר אני לוחץ על כפתור הירי (גם בג'ויסטיק וגם במקלדת- רווח) הוא יורה לי בתותח בלבד.

אני רואה על התצוגה שלי את תצוגת המאוריק, וכאשר אני ננעל ומשגר, זה עדיין רק יורה לי בתותח.

ניסיתי כל סוגי הנשקים, וזה עדיין אותו הדבר.

מישהו יכול לעזור לי?
#2 · לפני 19 שנים
פעם ראשונה שאני נתקל בבעיה כזאת, ניסית לקנפג את כפתורי הפעולה
ב Options מחדש?
דבר שני, איזה פאצ' בדיוק הורדת, אם שמת לב ישנם שלושה פאצ'ים ל 1.12b,
אתה צריך להוריד את הפאצ' הרלוונטי לך.
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#3 · לפני 19 שנים
אפיק איך התקנת פאטץ' 1.12 עם אנחנו לא משחקים בגירסה FC אלה בלומאק הרגיל. 😱

#5 · לפני 19 שנים
התקנתי את הפאטצ' 1.01 ועכשיו גם את 1.02 אבל עדיין אני ננעל לדוגמא עם המאוריק, וזה יורה בתותח... 🙁
#7 · לפני 19 שנים
migx כתב/ה:תנסה ללחוץ ENTER בשביל לשגר את הטיל

תודה רבה עזרת לי מאוד!
#8 · לפני 19 שנים
רגערגערגע

אתה מבין, אני מקווה שעל הסטיק יש כפתור הדק, וכפתור "פיקל"...כן?
ה"הדק" מאפשר בלוק און ירי בתותח בלבד במטוסים מערביים, וירי של כל דבר במטוסים הרוסיים.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.