136 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים מה שהעניים רואות הראדר לא!
דיון

מה שהעניים רואות הראדר לא!

19 הודעות 2,649 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אדם מארה"ב עצר את האוטו כי שמע רעש וכאשר הסתכל למעלה ראה את הדבר הבא, שלא רואים כל יום!

http://www.liveleak.com/view?i=75b_1181117746

אני מצטער על המילים שתשמעו שתראו את הסרטון אבל זה הצילום הכי נדיר שיכולתי לראות של B2 מפציץ חמקן בפעולה.

בסיס הבית שלו למי שלא יודע זה AREA 51.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 19 שנים
חעחעחעע אני רק פיפי איזה אנשים סתומים אני יכול לשים כסף שהוא חשב שזה עבמ"ים חחח

נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#5 · לפני 19 שנים
תראו, לא כל אחד מבין במטוסים או לפחות בידע של להבחין בין דגמים וכו'.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 19 שנים
חחחחחחח אני על הרצפה...כל הזמן WTF IS THAT?!

חשבתי הרגע הטילו פצצת אטום לידו, יאללה אז ראית מטוס מוזר מה אתה משתגע...
#7 · לפני 19 שנים
חחחחח אנשים רואים מטוסים עם צורה שונה ישר נבהלים וחושבים שזה עב"ם
מאור פאר
#8 · לפני 19 שנים
747 כתב/ה:חחחחח אנשים רואים מטוסים עם צורה שונה ישר נבהלים וחושבים שזה עב"ם


מה הבעיה עם זה? כשאתה רואה בשמיים מטוס מדגם שאתה לא מכיר אז מבחינתך זה עב"ם קרי עצם לא מזוהה ( על ידך ).

משום מה אנשים מתבלבלים בין עב"ם לאנשים ירוקים בחליפות.

מבחינתו זה היה עב"ם כי הוא בברור לא הכיר את סוג המטוס לראייה WTF IS THAT ?

זה שמבחינתו זה מסמל חדירה של אנשי מאדים לכדה"א והריסת המין האנושי רק מראה כמה טיפש הבן אדם.
#9 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:אדם מארה"ב עצר את האוטו כי שמע רעש וכאשר הסתכל למעלה ראה את הדבר הבא, שלא רואים כל יום!

http://www.liveleak.com/view?i=75b_1181117746

אני מצטער על המילים שתשמעו שתראו את הסרטון אבל זה הצילום הכי נדיר שיכולתי לראות של B2 מפציץ חמקן בפעולה.

בסיס הבית שלו למי שלא יודע זה AREA 51.


לא מדויק...

http://en.wikipedia.org/wiki/B-2_Spirit#operators


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#10 · לפני 19 שנים
הבסיס שיש בו את ההצבה הכי גדולה ושם גם זה מה שנקרא ה"מוסך" שלו זה AREA 51.
ראיתי פעם תוכנית על זה...
כאילו שביום שיבוא איש ירוק עם חליפה המטוסים האלה יוקפצו מAREA 51 אל אותו איש ירוק.
🙂
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#11 · לפני 19 שנים
חחחחחחחח אחלה סרטון...
בקשר לEREA 51 אומרים זה איזה בסיס סודי ביותר אי שם בנוודה..
ומישהו גם אמר פעם שהולכים שאיזה ניסויים על דברים עתידיים..
ומשהו עם חייזירים כי יש משחק על זה...

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#13 · לפני 19 שנים
חחחח איזה בן אדם קרועעע
חחח מה הוא לא ראה תמטוב הזה בחיים שלווו



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#15 · לפני 19 שנים
אתם צוחקים עליו אבל הוא עכשיו בהיסטריה, כי הוא בטוח שראה חיזר.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.