145 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים fsx טיסת רשת ב4 ועשרה עוד היום
דיון

fsx טיסת רשת ב4 ועשרה עוד היום

3 הודעות 1,513 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
fsx טיסת רשת ב4 ועשרה עוד היום מי שרוצה שיכתוב פה וזה ב-fsx!!!!!
#3 · לפני 16 שנים
itaamar, שים לב לתאריך ההודעה,

נ.ב
ברכות לרגל הצטרפותך לפורום.
מוני פל.
בוגר VFS מחזור 41

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.