116 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים תמונות ממשחק הסטרייקבול האחרון "סוס טרויאני"
דיון

תמונות ממשחק הסטרייקבול האחרון "סוס טרויאני"

8 הודעות 1,839 צפיות לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
כי מאוד קשה לצלם תוך כדי משחק ואף אחד לא ידפוק מצלמה יקרה רק בשביל כמה תמונות
#6 · לפני 19 שנים
or_a כתב/ה:מה זה סטרייקבול?? כמו פיינטבול??? נראה סוס.....


זה לא כמו..זה יותר טוב מפיינטבול...זה עם הרבה יותר חשיבה וכל זה..
#7 · לפני 19 שנים
יש לי בשכבה כמה חברה שמשקחים בזה (קבוצת DETSKI SAD אם אתה מכיר).
בזמנו גם אני רציתי להיצתרף אבל אין לי זמן לזה ממש.
תודה על התמונות ניראה אחלה משחק!
118...Big things are done secretly
#8 · לפני 19 שנים
לא לא שמעתי..כנראה קבוצה שלא משתתפת באופן רציני בזה אלה יותר משחקי שכונה..או שפשוט אין להם נוכחות באינטרנט..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.