#1
·
לפני 19 שנים
אני נכנסתי היום בהמלצתו של מור לשרת אחד (לא זוכר את שמו) אשר יש בו מוד מיוחד.
במוד זה המטרה היא לבוא לבסיס האויב להשמיד שם את כל הכלים (או לפני הבסיס) ואז לנחות עם המפציץ בבסיס ולאחר שעשית זאת השתלטת על הבסיס והמפה מתחלפת.. דיברתי עם הבנאדם שעשה את המוד. כרגע זה בשלבי בדיקה יותר מאוחר זה יופץ בחינם לכולם ואני מקווה לראות את זה בVPN
במוד זה המטרה היא לבוא לבסיס האויב להשמיד שם את כל הכלים (או לפני הבסיס) ואז לנחות עם המפציץ בבסיס ולאחר שעשית זאת השתלטת על הבסיס והמפה מתחלפת.. דיברתי עם הבנאדם שעשה את המוד. כרגע זה בשלבי בדיקה יותר מאוחר זה יופץ בחינם לכולם ואני מקווה לראות את זה בVPN


