53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 מוד חדש
דיון

מוד חדש

9 הודעות 1,915 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני נכנסתי היום בהמלצתו של מור לשרת אחד (לא זוכר את שמו) אשר יש בו מוד מיוחד.

במוד זה המטרה היא לבוא לבסיס האויב להשמיד שם את כל הכלים (או לפני הבסיס) ואז לנחות עם המפציץ בבסיס ולאחר שעשית זאת השתלטת על הבסיס והמפה מתחלפת.. דיברתי עם הבנאדם שעשה את המוד. כרגע זה בשלבי בדיקה יותר מאוחר זה יופץ בחינם לכולם ואני מקווה לראות את זה בVPN
RifleFighter
רמי וייברמן

a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#2 · לפני 19 שנים
נשמע מגניב, סוג של domination\CTF כמו במשחק UNREAL TOURNAMENT למי שמכיר, רק בסימולטור!!!
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#3 · לפני 19 שנים
המוד באמת יפה ומוסיף עניין לקרבות (ניתן לשחק בו עם מעט או הרבה שחקנים ועדיין להנות) ניתן אולי להוסיף אותו בדרך קבע לתרחישים
RifleFighter
רמי וייברמן

#4 · לפני 19 שנים
המוד הזה הוא אחד הדברים!
מרגע שעברנו מACES HIGH לא בדיוק עשינו טיסות שכאלה ומאוד התגעגעתי!

השמדה של כל הבסיס של האויב מקנה את סגירת הבסיס ונחיתה עם מפציץ ספציפי והשארות על הקרקע במשך 30 שניות גורמת לכיבוש הבסיס ע"י טעינה מחודשת של המשימה!
קו הגבול משתנה לבד והשתלטות על הבסיס הנכון יכולה להקנות התקפה מכמה כיוונים וכו'...

המוד הזה מצריך עבודת צוות, תכנון ואפילו טקטיקה ואסטרטגיה!
אם נוכל להכניס אותו לVPN זה יהיה מעולה.

יהיה אפשר לארגן קמפיינים של שבוע באותה מפה עם חילופי משימה כאשר בסיס מסויים נכבש...

מצפה לזה בקוצר רוח!
#6 · לפני 19 שנים
אתמול נכנסו לשרת לבצע בדיקה...

ממש תענוג להפציץ בסיס ואז להשתלט עליו, חייבים את זה בVPN!
נוצרת ממש מלחמה בין שני הצדדים, והקבוצה שתנצח היא זו בעלת עבודת צוות טובה יותר!
השרת עדיין על גירסא בטא אז עדיין חטפנו KICK פה ושם אבל בסך הכל זה מעולה!

WBs חוזר?!
🙂
#8 · לפני 19 שנים
חיובי לגבי אתר הבית!

http://147.32.120.253/gcwd/index.shtml

באתר יש הסברים מפורטים לגבי השרת וצורת המשחק.
לעיתים מאוד רחוקות חטפתי שם קיק לא מוסבר...
יש ארבעה אפשריים שאני מכיר:
1.מוות של 3 פעמים = קיק והמתנה בחוץ של דקה.
2.לקיחת מטוס שאינו במצבה, לכל בסיס מצבה משלו.
3.לפי החוקים הכתובים חייבים לחכות דקה אחרי מוות בשביל לצאת למסלול. (לא חושב שהחוק הזה תקף, יצאתי מלא פעמים ולא עפתי)
4.יש הגבלה לכמות הפעלת העשן בשרת... כנראה יש אנשים שהשתמשו בזה כדי לעשות לאגים ברגעים קריטים. המגבלה היא 20 ואם הDEBRIEFER של מיכה עובד תוכלו לעשות טיסה רק עד 20 דקות כי התוכנה מוציאה עשן כל דקה 🙂

ממליץ בחום לנסות את השרת:

czechwar DFS

בהצלחה!
#9 · לפני 19 שנים
xcom כתב/ה: המגבלה היא 20 ואם הDEBRIEFER של מיכה עובד תוכלו לעשות טיסה רק עד 20 דקות כי התוכנה מוציאה עשן כל דקה 🙂
בהצלחה!


If you use the new program (VPN.exe) then you will not have any problems. The program only turns on the smoke system when connecting to the VPN server.
after closing the IL2 program it brings it back to its original settings.

If you find otherwise , please notify me
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.