55 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 חולצה לVPN IL2
דיון

חולצה לVPN IL2

15 הודעות 2,037 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
זה מעולה...אני חשוב שהראת את זה פעם פה...יש סיכוי לסמל שיתאים לחולצה יותר כהה?? (מבחינת הצבעים כמובן). צריך להתחיל להזמין חברה...יום שני יש מפגש!
#5 · לפני 19 שנים
גם אני מעונין , מה עלותה והיכן ניתן לרכוש כאשר זה היה רלונטי ?
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#7 · לפני 19 שנים
HeadCrab כתב/ה:זה מעולה...אני חשוב שהראת את זה פעם פה...יש סיכוי לסמל שיתאים לחולצה יותר כהה?? (מבחינת הצבעים כמובן). צריך להתחיל להזמין חברה...יום שני יש מפגש!


מה יום שני מפגש???
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#8 · לפני 19 שנים
אם אני אצטרך לקחת משהו לעיצוב, אני אקח רק אותך!!...אתה ראשון ברשימה שלי 😛 !
#9 · לפני 19 שנים
ווואווו נראה טוב!
הקרוב הפטישים מצטרפים לVPN,תרגיש חופשי לעדכן 💡 חחחח
#11 · לפני 19 שנים
נכון, הכי טוב שתפרסם ישר כבר אם החולצה מודפסת, כמה יש במלאי, מחירים ומידות, ואיך אפשר ליצור איתך קשר ואיך אפשר גם להשיג.
#12 · לפני 19 שנים
הי איתן...יש לי עצה. לדעתי ההדפס עמוס למדי, אם תוריד את כל המטוסים, או שתשאיר רק את הספיט הימני למטה ותשים אותו באמצע זה יהיה מעולה. וגם צריך לעדכן את הטייסות בכיתוב: צריך את טייסת 116 והפטישים.
#15 · לפני 19 שנים
איתן,
חולצה יפיפיה!!!
השאלה היא כמה היא מתכווצת בכביסה? 😂
מה יום שני מפגש? איפה? חצרים?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.