87 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס לכל מחובריי שרת ה-VPN
דיון

לכל מחובריי שרת ה-VPN

13 הודעות 1,723 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
האם יש/רוצים לקבוע יום ושעה באופן קבוע לשחק בFalconAF?


המעוניינים נא לצרף תגובות..

תודה מראש לירן...
#2 · לפני 19 שנים
מי מחוברי ה-VPN משחק בפאלקון שיגיב כאן ונעשה ספירה ונתחיל להריץ עיניינים.
#3 · לפני 19 שנים
VIFF, לא החברתי עדיין! חח מצטער

אחרי שיחה עם Yotamhoro [מפקד 110] אנחנו מבינים שזה דבר טוב שיכול רק לתרום לקהילתינו. ובגלל שזה יכול לתרום לקהילה 2 הטייסות מוכנות להרתם לעניין.
אני אתחיל בשבוע הקרוב לחדש את עניין VPN בעקרב ולדאוג שרוב האנשים יתחברו.

DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 19 שנים
מתפקד כטייס פאלקון וחבר בויפיאן....
הראל הדר


סמ"ט א בטייסת אבירי הצפון
#5 · לפני 19 שנים
אני גם מתפקד.
DOR, אין כאן עכשיו קטע של טייסות!
אנחנו עושים את זה בתור קהילה ולא כשתיי טייסות.
ניהיה כמו המשתמשים בIL2 הם קהילה מאוחדת.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#8 · לפני 19 שנים
גם לי אין מושג איך אני מתחבר לויפיאן ומה יוצא לי מזה?
#9 · לפני 19 שנים
IsraelAF כתב/ה:גם לי אין מושג איך אני מתחבר לויפיאן ומה יוצא לי מזה?


מה יוצא לך מזה? שליטה מוחלטת על צפון אפריקה ו-15 משרתים שיענו לכול בקשתך...

מה זאת אומרת מה יוצא לך מזה? שעות רצופות של הנאה בעודך משחק במשחק האהוב עליך עם חברייך הטובים בצורה גברית ולא הומואית לחלוטין !!!
#10 · לפני 19 שנים
אני בערך מחובר לVPN.
הבעיה שאני לא הרבה נכנס לשם, כי אני מעדיף לעשות טיסות עם חברים בסרבר שלי, כיוון שבVPN יש רק קמפיינים, ואין משימות/סתם טיסות בשביל הכיף.
וגם בימים שאני גם נכנס לVPN, אין הרבה אנשים שרוצים בכלל לטוס בפאלקון.....

לפי דעתי צריך לשנות את VPN כך שהוא לא יריץ רק קמפיינים. צריך כמה משימות נחמדות ל-2 אנשים, דוגפייטים, ואפשר גם סתם משימה שלא עושים כלום לאירובטיקה ודברים כאלו...
#11 · לפני 19 שנים
חבר'ה מי שרוצה להצטרף ל-VPN יכול לדבר עם Viff (אלון)

ולגבי הטייסות או WHAT EVER סבבה והכל רק שנקבע אם אפשר שעה ויום שפחות או יותר כולם יוכלו

🙂🙂🙂🙂🙂
#12 · לפני 19 שנים
Eagle King, זה סיכום שלי ושל יותם. בנוסף לפעילות שלנו כקהילה.

לדעתי כדי ליישם את הדבר בצורה הטובה ביותר לעשות שיחת היכרות בעלת 2 חלקים.
חלק 1 - בTS של IFS שם נארח את כל מי שמועניין להתחבר, ולא היה בשיחת ההסבר על הVPN.
דרוש אל ידידינו אלון - VIFF.

חלק 2 - בTS של VPN ושם נתחיל לדבר על הפעילות המבצעית.

חלק 3 [לטייסות] - לדבר על תחילת פעילות של הטייסות או משהו דומה שהתווסף לחלקים 1 ו- 2.

מוסכם?

השרת TS של IFS הוא - 84.95.244.246:6666.
נקבע יום ושעה. הצעה שלי - שבת בשעה 21.00. מוסכם?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.