89 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מה עושים אם הפנתי בטעות nvdxt לתוכנה אחרת, אך חוזרים?
דיון

מה עושים אם הפנתי בטעות nvdxt לתוכנה אחרת, אך חוזרים?

2 הודעות 1,313 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
וואי איזה מרגיז, הפנתי בטעות לתוכנה אחרת את הnvdxt אחרי שבחרתי בסקין, ועכשיו לא משנה מה עשיתי זה לא נותן לי לבחור שוב.

התקנתי מחדש את המשחק, מחקתי את הכל,
הדבר האחרון שנשאר לי לעשות זה לפרמט את המחשב

בבקשה תעזרו לי
תודה מראש
#2 · לפני 19 שנים
אני לא יודע מה זה nvdxt אבל בכול זאת..

תנסה

תפתח תיקיה ...
כלים- אפשרויות תיקיה - סוגי קבצים-
תחפש את סוג הקובץ שלך ו:
1.תמחוק את השורה
2. תגדיר תוכנה אחרת

יצחק

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.