#1
·
לפני 19 שנים
וואי איזה מרגיז, הפנתי בטעות לתוכנה אחרת את הnvdxt אחרי שבחרתי בסקין, ועכשיו לא משנה מה עשיתי זה לא נותן לי לבחור שוב.
התקנתי מחדש את המשחק, מחקתי את הכל,
הדבר האחרון שנשאר לי לעשות זה לפרמט את המחשב
בבקשה תעזרו לי
תודה מראש
התקנתי מחדש את המשחק, מחקתי את הכל,
הדבר האחרון שנשאר לי לעשות זה לפרמט את המחשב
בבקשה תעזרו לי
תודה מראש