104 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס עזרה עזרה עזרה ודחוף
דיון

עזרה עזרה עזרה ודחוף

9 הודעות 1,916 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום לכולם יש לי בעיה אחרי חודש וכמה שבועות שלא שיחקתי ואחרי פירמוט המחשב היה לי חשק לחזור למשחק התקנתי אותו מחדש אבל הבעיה היא שאני ניכנס לאיזה משימה לא חשוב לאיזה משימה אני לא רואה תתמונות האלה שטוענות את המשימה אני רואה מסך שחור ואחרי זה זה יוצא לי מהמשימה וכותב לי הודעה על רזולציה שצריך לשנות ניכנסתי לsetup ובגודל מסך כתוב לי 800*600 ואין לי מה לשנות אני מבקש תעזרו לי כל מי שיודע שיגיב אולי תוכלו לעזור לי
#4 · לפני 19 שנים
או שתיבדוק בדיסקים של הדרייברים במחשב אחד מהם אמור ליהות של הכרטיס מסך.
או שתפרסם את סוג הדגם ואנשים ינסו למצוא לך
או שתריץ חיפוש בגוגל:סוג הכרטיס+DWONLOAD+DRIVER ואחד מהאתרים אמור ליהות אם ההורדה שלו.
#7 · לפני 19 שנים
תודה חברה הבעיה נפתרה תודה למי שעזר ניסה לעזור ובא לעזור
#8 · לפני 19 שנים
אולי כדאי לכתוב כיצד הבעיה נפתרה, ע"מ שאחרים כמוך אשר יבצעו חיפוש בעתיד, ימצאו פתרוןץ
#9 · לפני 19 שנים
הבעיה נפתרה על ידי מציאת הדיסק עם הדרייבר זה איך הבעיה נפתרה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.