#1
·
לפני 19 שנים
שלום לכולם יש לי בעיה אחרי חודש וכמה שבועות שלא שיחקתי ואחרי פירמוט המחשב היה לי חשק לחזור למשחק התקנתי אותו מחדש אבל הבעיה היא שאני ניכנס לאיזה משימה לא חשוב לאיזה משימה אני לא רואה תתמונות האלה שטוענות את המשימה אני רואה מסך שחור ואחרי זה זה יוצא לי מהמשימה וכותב לי הודעה על רזולציה שצריך לשנות ניכנסתי לsetup ובגודל מסך כתוב לי 800*600 ואין לי מה לשנות אני מבקש תעזרו לי כל מי שיודע שיגיב אולי תוכלו לעזור לי
