#1
·
לפני 19 שנים
אפשרי במשחק לנחות עליה??

migx כתב/ה:ממתי אפשר לנחות על נושאת מטוסים עם סוחוי-27 ??חשבתי שאפשר רק עם סוחוי-33


ido117 כתב/ה:אני לא משחק לומאק, אבל בטח F18 F14



התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.