117 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World סרט שלי בלוקאון
דיון

סרט שלי בלוקאון

9 הודעות 2,019 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
פעם ראשונה שאני עושה סרט.. משהו בשביל נסיון אבל, בכל זאת אתם יכולים לראות:
DOWNLOAD
#3 · לפני 19 שנים
הכי גבוה ברור... אבל זה לא קשור לרמת המחשב.. אפשר לעשות סרט עם הרמה הכי נמוכה זה לא הרעיון פה...
#4 · לפני 19 שנים
סרט די טוב אהבתי את הקטע שאתה יורה בסוחוי עם התותח
#8 · לפני 19 שנים
סרטון יפה מאוד vad1k אהבתי מאוד. 😉
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.