60 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים טייס מטוס ריסוס התרסק ונהרג
דיון

טייס מטוס ריסוס התרסק ונהרג

13 הודעות 1,686 צפיות לפני 19 שנים
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#1 · לפני 19 שנים
מטוסו של גדעון שתיל (61) התרסק בשדות שבין קיבוץ גבע למולדת. בשל המרחק הרב והאזור הבוצי בו התרסק,
התקשו צוותי החילוץ להגיע אל המקום. הוקם צוות חקירה לבדיקת נסיבות האירוע



קישור לכתבה: http://news.msn.co.il/news/Internal/Internal/200702/20070227081510.htm

עריכה:תוקן


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
תעשה רווח בין הקישור למשפט-אחרת הקישור לא עובד.

לפחות הוא נהרג בזמן שעסק בדבר שאהב ולא בפיגוע או תאונת דרכים.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#3 · לפני 19 שנים
תוקן אחי אפשר להשתמש


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#4 · לפני 19 שנים
לא הבנתי הוא נהרג בגלל הפגיעה באדמה או בגלל החומרים הכיימים?
מאור פאר
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#5 · לפני 19 שנים
הוא נהרג במקום אז סביר להניח בגלל הפגיעה שלו בקרקע


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#6 · לפני 19 שנים
הנה,
אמרתי לכם שבסוף משהו חמור יקרה ממה שקורה היום בארץ.

כמעט תאונות,נחיתות חירום, הריגה של בן אדם אחד..
בוא נראה לאן זה ימשיך..פשוט בושה..
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#8 · לפני 19 שנים
כן ראיתי את זה...
לדעתי צריך לעסוק לכל הטייסים רענון כי זה לא יכול להמשיך ככה!


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#9 · לפני 19 שנים
לעשות ולא לעסוק.

ולפי דעתי צריך לקרקע חצי מדינה-וללמד אותם שוב איך טסים ואיך לא טסים.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#11 · לפני 19 שנים
כן מה נהיה באמת עם התאונות אויריות במדינה הזאת??
לפי דעתי המחדל הוא חוסר עירנות
ובקשר למטוס ריסוס שהתרסק.....אי אפשר לדעת עדיין למה ..
אבל לא יודע אם שמתם לב מטוסי הריסוס שטסים כיום מיושנים מאוד צריך גם להם לעשות ריענון
#12 · לפני 19 שנים
סביר להניח שהייתה לו תקלה, אבל אני מאמין שמה שגרם לתאונה הזו היא דווקא טעות אנוש.
המרססים מתמרנים כמו מטוסי קרב וברוב המקרים הם עושים את זה בגבהים אפסיים.
חבל.

Kickbox.co.il
נדב
#13 · לפני 19 שנים
Jaspern,

יש גם כמה טייסי ריסוס שבאים מחיל האויר אז הם מרשים לעצמם
בכל מקרה נדיר מאוד שלמטוס ריסוס קוראת תאונה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.