#1
·
לפני 20 שנים
אין לי את משימות האימון .......
כל פעם שאני יוצא מהשמחק הוא ניתקע.............
כל פעם שאני יוצא מהשמחק הוא ניתקע.............
<img>http://www.f-22raptor.com/pix/photos/gal_29_s.gif</img>