85 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 בעיות....
דיון

בעיות....

6 הודעות 1,653 צפיות לפני 20 שנים
#3 · לפני 20 שנים
ori_h כתב/ה:אין לי את משימות האימון .......
כל פעם שאני יוצא מהשמחק הוא ניתקע.............


משימות האימון נמצאות תחת הקטגוריה של INSTANT ACTION או משהו (תקנו אותי שחקני הפלקון אם אני טועה)

ולגבי זה שזה נתקע כשאתה יוצא, אין לי מושג :X
#5 · לפני 20 שנים
פליימינג איג'ל אתה טועה.
אולי אתה טס בשטח ישראל שם אין משימות אימון.
בקשר לזה שזה נתקע כל פעם שאתה יוצא מהסימולאטור זה מוזר.
באיזה התקנה אתה משתמש?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.