112 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 מבקש עזרה בעניין השימוש בתערובת ו-SUPERCHARGER
דיון

מבקש עזרה בעניין השימוש בתערובת ו-SUPERCHARGER

5 הודעות 1,585 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
איפה אני יכול ללמוד על השימוש בתערובת (MIXTURE) ו-SUPERCHARGER?
כל עזרה תתקבל בברכה.

תודה.
התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry
#2 · לפני 19 שנים
http://home.columbus.rr.com/zach/sim_stuff/il2/il2_cem.html

המאמר הזה מופיע במקומות רבים ב WEB ובגרסאות שונות. זה דווקא אחד שיחסית די נוח לקרוא בו.

אפשר גם סתם לעשות גוגל על IL-2 CEM ולמצוא עוד הרבה מקומות אחרים.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
Hedgehog כתב/ה:http://home.columbus.rr.com/zach/sim_stuff/il2/il2_cem.html

המאמר הזה מופיע במקומות רבים ב WEB ובגרסאות שונות. זה דווקא אחד שיחסית די נוח לקרוא בו.

אפשר גם סתם לעשות גוגל על IL-2 CEM ולמצוא עוד הרבה מקומות אחרים.


שמוליק, תודה רבה!!
התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry
#4 · לפני 19 שנים
גם תוכל למצוא בחוברת הדרכה המכוונת של המשחק פרטים והוראות לגבי ניהול תערובת והילוכי מגדש לכל מטוס בנפרד.
באופן כללי, יש מעט מאד מטוסים שצריכים כיוון של התערובת במהלך הטיסה, זה בד"כ הישנים, ומטוסים מתוצרת Lavochkin.

VIFF
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 19 שנים
ViFF כתב/ה:גם תוכל למצוא בחוברת הדרכה המכוונת של המשחק פרטים והוראות לגבי ניהול תערובת והילוכי מגדש לכל מטוס בנפרד.
באופן כללי, יש מעט מאד מטוסים שצריכים כיוון של התערובת במהלך הטיסה, זה בד"כ הישנים, ומטוסים מתוצרת Lavochkin.

VIFF


תודה, אלון.
התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.