#1
·
לפני 19 שנים
ראיתי את האשכול ששחר הביא תמונות של האנדרטאות
ומצאתי לנכון לפתוח אשכול חדש מכיוון שהתגובות באשכול של שחר הן על התמונות
ולא על הנושא הזה בהכרח
אני יגיד את דעתי ולא יקצר הפעם
בושה לחיל האויר!!!!!
חיל עם הסטוריה כל כך מפוארת
ועם ססמאות כמו"הטובים לטיס" ו"חיל האויר הטוב בעולם"
יגאל אלון אמר פעם שבלי עבר ההווה הוא אפל והעתיד הוא לוט בערפל
אני מקווה שאין אמת במשפט הזה
כי העבר של חיל האויר כפי שהוא במוזיאון כיום הוא על הפנים
נתחיל בזה שיש שם תרמית אחת ענקית
המוזיאון מחזיק שם את אלוף ההפלות מיראז' מספר 158
ניחשתם נכון..אעלק אלוף ההפלות יש למטוס מאין לוחית זיהוי ממתכת ששם כתוב 157
זתאמרת המטוס הוא מיראז' 157נצבע ומוצג לציבור כאלוף האמיתי
וגם אם היה אלוף הוא מתקלף ונראה על הפנים
אני ממש לא צריך להראות לכם איך נראה המוזיאון
אבל תתפלאו שיש תמונות קשות מאוד לצפיה
הינה הן🙁קרדיט למישהו שצילם לא זוכר מי..אבל יש לי תתמונות במחשב)
:
ציפורים מקננות בתוך המטוסים:

צוקית עקורת זנבות:

מדפים ומאזנות מחוררים בדקוטות:

דקוטה מטוס נפוץ מאוד בעולם יכלו להשיג מנוע כדי שהמטוס יוצג יפה
וסוס העבודה השני הסטטוקרוזר עומד בלי הגה כיוון בזנב:

פאנטום דהוי מאוד, צינורית פיטו שבורה
וחסר מכסה לכונס האויר (עוד פתח בשביל יונים שמחפשות בית)

הווארד אחד ממטוסי האימון היפים......בושה איך שהוא נראה
וזה עוד האוורד אימונים בצבע צהוב שאין בתצוגה במוזיאון

הזהרתי הפעם שהתמונות קשות.....דיפנדר בקנטים

הדיפנדר זרוק ליד הפאנטומים של אבירי הזנב הכתום
טייסת בעל שם שכיום הפאנטומים שלה מבקשים להיות בשם בדוי:

סופר פרלונים של דורסי הלילה בתהליך גסיסה

סוף עידן הפייפרים

מל"ט של חיל האויר.....רק מה ?המצלמה חסרה הזכוכית למטה נופצה והצבעים מתקלפים:

ולסיום..........הדיפנדר מקיא את נשמתו:

אני אישית מאוכזב
מאוכזב מהמצב שלא הולך להשתפר
מאוכזב מהמדינה שבעלות קניה של כמה מטוסים יכלה לשפץ אץ כל המוזיאון
מאוכזב מהמוזיאון
ומאוכזב מבנאדם אחד שיש ביכולתו לשנות את המצב אבל אדיש למציאות וחי כאילו המוזיאון
הוא תפארת המדינה:
זאת תמונה שאני צילמתי שהתקרבתי לשמשה של הוולבו שלו:

טוב זהו נסיים בתפילה שהמוזיאון שלנו יראה כמו מוזיאון התעופה והחלל שבצרפת
שיהיה לכולם שבת שלום
יהודה
ומצאתי לנכון לפתוח אשכול חדש מכיוון שהתגובות באשכול של שחר הן על התמונות
ולא על הנושא הזה בהכרח
אני יגיד את דעתי ולא יקצר הפעם
בושה לחיל האויר!!!!!
חיל עם הסטוריה כל כך מפוארת
ועם ססמאות כמו"הטובים לטיס" ו"חיל האויר הטוב בעולם"
יגאל אלון אמר פעם שבלי עבר ההווה הוא אפל והעתיד הוא לוט בערפל
אני מקווה שאין אמת במשפט הזה
כי העבר של חיל האויר כפי שהוא במוזיאון כיום הוא על הפנים
נתחיל בזה שיש שם תרמית אחת ענקית
המוזיאון מחזיק שם את אלוף ההפלות מיראז' מספר 158
ניחשתם נכון..אעלק אלוף ההפלות יש למטוס מאין לוחית זיהוי ממתכת ששם כתוב 157
זתאמרת המטוס הוא מיראז' 157נצבע ומוצג לציבור כאלוף האמיתי
וגם אם היה אלוף הוא מתקלף ונראה על הפנים
אני ממש לא צריך להראות לכם איך נראה המוזיאון
אבל תתפלאו שיש תמונות קשות מאוד לצפיה
הינה הן🙁קרדיט למישהו שצילם לא זוכר מי..אבל יש לי תתמונות במחשב)
:
ציפורים מקננות בתוך המטוסים:

צוקית עקורת זנבות:

מדפים ומאזנות מחוררים בדקוטות:

דקוטה מטוס נפוץ מאוד בעולם יכלו להשיג מנוע כדי שהמטוס יוצג יפה
וסוס העבודה השני הסטטוקרוזר עומד בלי הגה כיוון בזנב:

פאנטום דהוי מאוד, צינורית פיטו שבורה
וחסר מכסה לכונס האויר (עוד פתח בשביל יונים שמחפשות בית)

הווארד אחד ממטוסי האימון היפים......בושה איך שהוא נראה
וזה עוד האוורד אימונים בצבע צהוב שאין בתצוגה במוזיאון

הזהרתי הפעם שהתמונות קשות.....דיפנדר בקנטים

הדיפנדר זרוק ליד הפאנטומים של אבירי הזנב הכתום
טייסת בעל שם שכיום הפאנטומים שלה מבקשים להיות בשם בדוי:

סופר פרלונים של דורסי הלילה בתהליך גסיסה

סוף עידן הפייפרים

מל"ט של חיל האויר.....רק מה ?המצלמה חסרה הזכוכית למטה נופצה והצבעים מתקלפים:

ולסיום..........הדיפנדר מקיא את נשמתו:

אני אישית מאוכזב
מאוכזב מהמצב שלא הולך להשתפר
מאוכזב מהמדינה שבעלות קניה של כמה מטוסים יכלה לשפץ אץ כל המוזיאון
מאוכזב מהמוזיאון
ומאוכזב מבנאדם אחד שיש ביכולתו לשנות את המצב אבל אדיש למציאות וחי כאילו המוזיאון
הוא תפארת המדינה:
זאת תמונה שאני צילמתי שהתקרבתי לשמשה של הוולבו שלו:

טוב זהו נסיים בתפילה שהמוזיאון שלנו יראה כמו מוזיאון התעופה והחלל שבצרפת
שיהיה לכולם שבת שלום
יהודה
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים


