כן, באמת online מענין אותי מאוד... מישהו שמנסה שבבקשה ידווח... אני כמעט לא טס ברשת (למרות שאני די מעונין, לא תמיד מסתדר עם הזמן פשוט) וזה אולי החלק הכי עמום מבחינת מה שאני יודע על FF4\RV.
אני יודע שכמה אנשים אצלנו ניסו ואמרו שזה הולך בסדר גמור, יש באגים אבל לא דברים רציניים. חוץ מזה שיש כבר תוכניות לעתיד... זה הולך להיות קטע חזק ב RV בגלל שיש לנו את מישהו שגם יודע לכתוב ++C וגם חזק בכל הקטע הזה של MP... זה רק יילך וישתפר.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200