145 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 קנייה של 1946
דיון

קנייה של 1946

3 הודעות 1,539 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
היי,
יש לי שאלה,
ראיתי שנשאר עותק אחרון מן הסימולטור שלא רכשו אותו עדיין למיטב ידיעתי האם ניתן עדיין לרכוש?
עם כן תודה.
עם לא אני מתנצל על ההקפצה.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.