51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
זה איפשהו באלסקה.. נדיר להתקל בו.. אני אישית לא נתקלתי בו אפעם וטסתי אולי 15 פעמים באלסקה ואולי פעם אחת בלילה... :\ זה דבר נדיר.
#3 · לפני 18 שנים
כמו שאמרתי בפורום בIVAO, תמונות מדהימו!
במיוחד האחרונה שרואים את הקשתיות של הכנפיים!!! 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#4 · לפני 18 שנים
שחר........תוריד FSX... ותלמד קצת לערוך 🙁 חבל לבזבז מחשב חדש תביא לי אותו אם כבר 🙁
דרך אגב, מצטער אבל תסתכל בתמונה האחרונה על השינון בכנף חחח אצלי גם יש את זה, אבל לא ציפיתי שגם אצלך חח
חכה אני יקנה את ה2900XTX האגדי 😁
#5 · לפני 18 שנים
shlomi, דבר ראשון יש לי FSX אבל אני צריך SP1 כדי שהוא ירוץ כמו שצריך....
אני לא מאמין בעריכה זה סתם הורס....
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#7 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות אחוני!
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#10 · לפני 18 שנים
תמונות ממש יפות!!!
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#11 · לפני 18 שנים
שחר, גל מישהו יוכל לדבר איתי במסנג'ר

(אותך שחר אין לי תוסיף אותי)

אני צריך שמישהו יוכל להגיד לי איפה אני יכול "לקנות" את אפקטים של ה ים והיבשה,

עם אני לא טועה זה Active Sky 6 ו GE

נכון?
ירון.
טייס CVFR, IFR, ATPL ומסוקים.
מסנג'ר: Yaroon013@hotmail.com
#12 · לפני 18 שנים
לא צריך לקנות, וגם לא צריך להתגאות בזה שאתה מוריד, סה"כ כנס לאתר של תומר חיים, ויש שם בהורדות נופים, תוסף חינמי להחלפת כל הטסקטורות החשובות בסימ'.
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#13 · לפני 18 שנים
טוב.. הורדתי לי איזה פאנטום חתיך של IRIS 😄
הנה אחת נחמדה-

וזאתי אהבתי מאוד לא יודע למה-
#14 · לפני 18 שנים
shlomi הורדתי גם פאנטום והוא היה עים כנפיים מקופלות אתה יודע איך לפתוח אותם?


גל בנילוז טייס CVFR
MSN:gal556@hotmail.com
אי מייל:gal5552@nana.co.il

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.