#1
·
לפני 18 שנים
זה איפשהו באלסקה.. נדיר להתקל בו.. אני אישית לא נתקלתי בו אפעם וטסתי אולי 15 פעמים באלסקה ואולי פעם אחת בלילה... :\ זה דבר נדיר.

































