90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת מגיני הדרום מציגה-תרחיש מס' 3.
דיון נעול

טייסת מגיני הדרום מציגה-תרחיש מס' 3.

39 הודעות 5,197 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אה בן ומה שיהודה כותב זה לא עלבון זה לא מעליב?
"הטייסת שלכם פטתית" וזה לא מעליב?
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
יהודה אנחנו לא מתבישים בעצמנו-אנחנו מפרסמים תמונות טובות וגם תמונות אם פשלות.
אתם(הלהב הכחול) לא פירסמתם תמונה אחת מאז הפתיחה.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#3 · לפני 19 שנים
vlad, לעומת שלך לא.
הוא לא אמר שום דבר אישי נגדכם ואתה אמרת עזוב.
חבר'ה זאת פעם אחרונה תחזרו למטרה של הדיון ולא הוא ינעל.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 19 שנים
בן... תקרא את ההודעה של אלעד הוא ערך אותה מחדש ותבין שזה אישי
ועכשיו באמת מפסיקים את הדיון הזה וחוזרים לנושא המרכזי...
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#5 · לפני 19 שנים
אני גם יכלתי לנעול את הדיון
אבל אני חושב שכדאי לדבר על הדברים
חוץ מזה אני לא קיללתי,לא השתמשתי בלשון בוטה
רק אמרתי דעה אישית
מצידי תתפטר מהטייסת
אני רק אמרתי תאמת על הטייסת שלכם
ואמרתי שאם הייתם פותחים אותה באלייד פורס הייתם מגשימים את הפוטנציאל
ואת הייעוד של הטייסת
חבל שאתה נעלב מהדברים
#6 · לפני 19 שנים
טוב יהודה באמת אתה השתמשת בלשון יותר בוטה משלי ובן לא מחק לך את ההודעה.
וזהו מספיק הבנו מה שאתה רוצה להגיד זה לא מזיז לאף אחד מאיתנו מהטייסת.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#7 · לפני 19 שנים
נמאס לריב איתך אתה סתם הורס את שמה של הטייסת.
ואת שאר הדברים על הטייסת תגיד בפרטי.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.