רון גם לפי דעתי הטייסת שלכם פטתית
אם כל הכבוד אני הקמתי את הטייסת אוירובטיקה
כי ידעתי מראש שתרחישי קרב יהיו מיותרים בפלייט סימולטור
כש4 מטוסי קרב מוזנקים לאויר מן הסתם שכל חברי הטייסת יטיסו את מטוסי הטייסת
אבל אצלכם זה 2 מטיסים את מטוסי הטייסת ועוד 2 מטיסים מטוסים ערביים,מסוקים ולא יודע מה
מילא אם הייתם מתאמנים על טקטיקות קרב אויר שכל המטוסים הנוכחים באימון הם של מגיני הדרום אז זה עוד בסדר
רון שלא תבין אותי לא נכון
הרצון לפתוח טייסת ישראלית וירטואלית זה דבר יפה מאוד
אבל אתה בתור אחד שטס גם ב"אלייד פורס" אולי היית מבין
שאלייד פורס זה הסימולטור בה הידיעה למטוסי אף 16
אפשר להתאמן שם על תדלוק,הפצצות מבנים,קרבות אויר ברשת
וזה באמת סימולטור טוב ל"תרחישים "
דור היה חכם וקלט את הפוטנציאל ועשה דבר יפה מאוד עם טייסת העקרבים
לפי דעתי אתה לא תמצא מי יודע מה תרחישים לטייסת שלכם
ואחרי 5 תרחישים אתם תשברו את הראש מה עוד אפשר לעשות בפלייט סימולטור
אני לא מזלזל ברצון שלך לפתוח טייסת פשוט אני אומר שאתה לא עושה את זה נכון זאת דעתי
חוץ מזה בכמה סקרינשוטים יש עדויות לטיסה לא מקצועית וזה בלשון המעטה
אמרתי את דעתי
שיהיה לכם בהצלחה