129 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת מגיני הדרום מציגה-תרחיש מס' 3.
דיון נעול

טייסת מגיני הדרום מציגה-תרחיש מס' 3.

39 הודעות 5,197 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
DaBrain, נראה אותך מוצא צביעה סורית של המיג,ואז דבר.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#2 · לפני 19 שנים
מצטער על הדבל- היתה לי בעיה במחשב.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
falcononeone כתב/ה:DaBrain, נראה אותך מוצא צביעה סורית של המיג,ואז דבר.

תרגע ומהר! רון יודע שזה ביקורת לא להעליב אותו.. אם היית טיפה פותח את העיניים שלך היית מחפש באחד מהאתרים ומוצא בשניה אז שאני לא יחפש לך עכשיו.. בעיה לרשום Syrian Mig 21?
בעיה למצוא מיג ערבי.??? לא דיברתי רק על זה תסתכל זה נראה כזה ליטוף לסורים.. במציאות ישר רצים אליו ונכנסים לו באמאמא.. קיצור תרגע לפני שאתה מדבר..
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
#4 · לפני 19 שנים
DaBrain, קודם כל תודה על ההערה..
דבר שני אל תצפה ליותר מידי זה בכל זאת פלייט סימלוטור,
בכל זאת תיכננו את התרחיש,מצאנו 1001 מיגים סורים אבל כולם זה רק טקסטרו,
ושניסנו להעביר לטקסטרו של המטוס הזה זה לא החליף..
אז לא הייתה ברירה,
ד"א אתה בטייסת ואתה נותן דוגמא רעה..
וסטס ואביב דברו בפרטי ותווכחו,
לא על גבי האשכול,מקווה שהבנתם אותי.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#5 · לפני 19 שנים
RoN-212 כתב/ה:DaBrain, קודם כל תודה על ההערה..
דבר שני אל תצפה ליותר מידי זה בכל זאת פלייט סימלוטור,
בכל זאת תיכננו את התרחיש,מצאנו 1001 מיגים סורים אבל כולם זה רק טקסטרו,
ושניסנו להעביר לטקסטרו של המטוס הזה זה לא החליף..
אז לא הייתה ברירה,
ד"א אתה בטייסת ואתה נותן דוגמא רעה..
וסטס ואביב דברו בפרטי ותווכחו,
לא על גבי האשכול,מקווה שהבנתם אותי.

מה אתה רוצה שאני לא אתן ביקורת.. שנמשיך לעשות אותו דבר בלי להשתפר?
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
#6 · לפני 19 שנים
DaBrain, קיבלתי..
עכשיו בוא נחזור לעניין העיקרי של האשכול..
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 19 שנים
ממתי נוחתים על מהירות 0 ?
מתי תפסיק לטוס עם הY המטומטם הזה ?
קצת בגרות...וזה סימולטור טיסה אזרחית לא קרב...
#9 · לפני 19 שנים
MH_16, התגובה שלך לא לעניין.
תן להם לטוס איך שבא להם ומתי שבא להם עם מה שבא להם אתה לא תיקבע, גם דיבור טיפה יותר גבוה לא יזיק.
סה''כ הם לא ביקשו ממך כלום ומה לעשות שזה סימולטור טיסה אזרחי ולא קרבי הם מנסים להפיק את המקסימום מהסימולטור.
מקווה שהבנת.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#10 · לפני 19 שנים
MH_16, אנחנו לא טסנו על 0
ולא נגענו ב "Y" זה הדבר האחרון..
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#11 · לפני 19 שנים
RoN-212 כתב/ה:MH_16, אנחנו לא טסנו על 0
ולא נגענו ב "Y" זה הדבר האחרון..

לא רוצה להתווכח איתך .. אבל תסתכל בקוקפיט בנחיתה... ואם הקוקפיט משקר אז תראה במסך של הGPS .

בן זאת כולה הערה שאני מקווה שהם ילמדו ממנה.
#12 · לפני 19 שנים
MH_16 עכשיו הבחנתי בבעיה... תקשיב זה המטוס של רון הוא עושה קצת בעיות אתה יכול לראות שגם הטייס האוטומטי כבוי וכנ"ל גם על חלק מהמסכים אז הייתה בעיה טכנית ולא בעיה בנחיתה כי הייתה לו נחיתה מעולה
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#13 · לפני 19 שנים
רון גם לפי דעתי הטייסת שלכם פטתית
אם כל הכבוד אני הקמתי את הטייסת אוירובטיקה
כי ידעתי מראש שתרחישי קרב יהיו מיותרים בפלייט סימולטור

כש4 מטוסי קרב מוזנקים לאויר מן הסתם שכל חברי הטייסת יטיסו את מטוסי הטייסת
אבל אצלכם זה 2 מטיסים את מטוסי הטייסת ועוד 2 מטיסים מטוסים ערביים,מסוקים ולא יודע מה
מילא אם הייתם מתאמנים על טקטיקות קרב אויר שכל המטוסים הנוכחים באימון הם של מגיני הדרום אז זה עוד בסדר

רון שלא תבין אותי לא נכון
הרצון לפתוח טייסת ישראלית וירטואלית זה דבר יפה מאוד
אבל אתה בתור אחד שטס גם ב"אלייד פורס" אולי היית מבין
שאלייד פורס זה הסימולטור בה הידיעה למטוסי אף 16
אפשר להתאמן שם על תדלוק,הפצצות מבנים,קרבות אויר ברשת
וזה באמת סימולטור טוב ל"תרחישים "
דור היה חכם וקלט את הפוטנציאל ועשה דבר יפה מאוד עם טייסת העקרבים

לפי דעתי אתה לא תמצא מי יודע מה תרחישים לטייסת שלכם
ואחרי 5 תרחישים אתם תשברו את הראש מה עוד אפשר לעשות בפלייט סימולטור
אני לא מזלזל ברצון שלך לפתוח טייסת פשוט אני אומר שאתה לא עושה את זה נכון זאת דעתי
חוץ מזה בכמה סקרינשוטים יש עדויות לטיסה לא מקצועית וזה בלשון המעטה

אמרתי את דעתי
שיהיה לכם בהצלחה
#14 · לפני 19 שנים
יהודה
אני לא מבין למה אתה כל כך נגד הטייסת שלנו
ותאמין לי יש לנו עוד הרבה רעיונות ותודה למור מהטייסת שהביא לנו תוכנה שאפשר לשדרג מטוסים ולהפציץ איתם אז טפו טפו יש לנו רעיונות ועוד הרבה הפתעות. ובנוסף אני ממש ממש לא אוהב את ההודעות שלך כל הזמן שאתה כותב "אמרתי את דעתי שיהיה לכם בהצלחה" אתה כל הזמן כותב את זה ואתה יורד עלינו כל הזמן אז בבקשה ממך דיי!
אני לא מבין מה כל כך אכפת לך למה אתה כל כך אנטי? תהרוג אותי למה
אני אמרתי את שלי תפנים את זה יהודה אנחנו במגיני הדרום וזאת הטייסת והיא לא תיסגר!

אני מדבר בשם כל טייסי מגיני הדרום
ואני מודיע כאן ועכשיו לך יהודה אני מתפטר מטייסת הלהב כי מי שלא מעריך את העבודה שלי ושל חברי לטייסת לא מגיע לו להיות איתי בטייסת
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#15 · לפני 19 שנים
אלעד מחקתי את ההודעה שלך, היא מיותרת לחלוטין ויש בה עלבון, רון הוא המפקד שלכם תן לו לייצג את הטייסת והוא אפילו אמר שהוא מדבר בשם כל חברי הטייסת עוד תגובה כזאת זה סתם לא מועיל ורק יזיק.
חבר'ה תדברו על זה בפרטי, חיזרו לנושא המרכזי ולא הדיון ינעל.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.