139 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת מגיני הדרום מציגה-תרחיש מס' 3.
דיון נעול

טייסת מגיני הדרום מציגה-תרחיש מס' 3.

39 הודעות 5,197 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מה יש לנו היום? 😉 ..מיגים..(יש הרבה תמונות-תחכו קצת).
לסיפור..
-כל קשר למציאות מקרי בהחלט-
2 מיגים 23 סורים מסיירים בשטח האווירי של קרית שמונה מסיבה לא מובנת.
מטוסי f-16 של טייסת מגיני הדרום מוזנקים אל מקום האירוע ,
טייסי הf-16 מזהים את המיגים ויוצרים איתם שיחה בקשר ודורשים שיעזבו מיד את השטח האווירי של ישראל,
המיגים מסרבים לעזוב את השטח האווירי של ישראל ,
שיחה עם המיגים באנגלית:
טייסי f-16- מיג 23 מה הסטאטוס שלך?
מיג- לא יכול לגלות סודי
f-16 יוצרים קשר עם הפיקוד הגבוה והם מעלים את רמת הכוננות בכל רחבי הארץ תושבי הצפון מקבלים הוראה מידית לרדת למקלטים
מטוסי f-16 של מגיני הדרום נכנסים לקרב,
עוד טייסות אחרות מוזנקות לאירוע אך הטייסים של מגיני הדרום אחרי קרב אוויר אוויר הצליחו להחזיר את המיגים חזרה לאללה 
אחרי סריקה מקיפה של פני השטח טייסי מגיני הדרום חוזרים טשושים הביתה אחרי קרב קשה.
נוחתים,פותחים חופות ונוסעים לחנייות ,הטייסים מקבלים ח"ח על הקרב ועל ההפלה.
ד"א תודה ל.. IAF001 מהפורום שהביא לנו תותחים לממטוסים של הטייסת,
בתמונות לא רואים את היריות אבל הפלנו את המיגים בעזרתם =]

מטוסי ה f-16,בחנייות אחרי שהודיעו להם,מתניעים את המטוסים.
מגן 1:

מגן 2:

מסיעים אל המסלול:

פונים אל המסלול:

מוכנים להמראה,מחכים בקשר לאישור:


קיבלנו אישור,המראה משותפת:

בדרך לקריית שמונה:


במבנה יותר צמוד:



המיגים לפני המראה:

ובדרכם:

מגיעים אל המקום:



המיגים מנמיכים לקראת קרב:

בעוד מגן 2,מחפה על מגן 1,מגן 1 מוכן להפציץ את מיג מס' 1:

ומפיל,לא רואים את היריות:

אחרי הפלה,המיג צונח לו:

מיג מס' 2 על הכוונת 😎 :

הפלנו אותו,שבים הביתה:

במבנה:


ועוד תמונה:

חזרנו הבית 🙂 ,נבטים:

פיינל שלי:

נחיתה:

נסענו לחנייות,פתחנו חופות,בחנייה:


עוד תרחיש עבר בהצלחה על טייסת מגיני הדרום,
תהנו.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 2 עריכות
#3 · לפני 19 שנים
תמונות יפות כמו ששחר אמר תרחיש עצבני.
מאור פאר
#4 · לפני 19 שנים
חברה אחלה תמונות צער ויגון על כך שלא הייתי
סטס: "יש הרבה דגים בים" מקווה שאתה צודק
יופי עכשיו נוכל לכתוב הרבה תרחישים על הפלות ..........
תודה IAF001
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#5 · לפני 19 שנים
היה אחלה!!! 😄 😄 😄 😁 😁
ההקשר של "יש הרבה דגים בים" היה בגלל שהוא פיספס את התרחיש.
"ושבו בנים לגבולם" (ירמיה ל"א).
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#8 · לפני 19 שנים
אחלה תרחיש, ומעולה שעשיתם תותחים, ככה תוכלו באמת לראות אם פגעתם או לא.
רק משהו אחד לא הסתדר לי, למה הוזנקתם לעבר מטוסי אויב עם פצצות?
#9 · לפני 19 שנים
תודה לכולם,היה באמת אחלה..
afik_t_king, קיבלנו הודעה על המיגים אז הוזנקנו עם פצצות.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#10 · לפני 19 שנים
זו הייתה הזנקה-המראנו אם מה שהיה על המטוס.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#12 · לפני 19 שנים
היה יפה מאוד ! אהבתי מאוד את התרחיש ! . אולי לתרחיש הבא תשתמשו בטילים ? . יש ממש פיצוץ כשמשתמשים בהם בפלייט סימולטור 😉
אהבתי מאודד!
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#14 · לפני 19 שנים
כנ"ל למילים של שחר..
תודה לכולם..הטייסתרק בהתחלה שתהיה לנו בהצלחה בהמשך.. =]
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#15 · לפני 19 שנים
אחי זה נחמד ואני מזה לא רוצה להעליב אבל זה פתטי כזה.. הסכימות הישראליות של המיגים, האילוץ לבוא ולהבריח אותם וחוסר היכולת לקרב.. מצטער מאוד אבל זה לא הכי טוב.. בהצלחה בהמשך!
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.