130 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס סאונדים מומלצים:)
דיון

סאונדים מומלצים:)

5 הודעות 1,491 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
בוקר טוב חבר'ה..
סיירתי קצת באתר the gamers tools שממנו הביא לנו חן את הסקינים של החימוש ושל הפיצוץ.
מצאתי כמה סאונדים נחמדים.
1.לפי דעתי הכי מומלץ:
שיגור של טיל:
http://www.thegamerstools.com/index.php?option=com_remository&func=fileinfo&id=92
2.gears גם די נחמד🙂
http://www.thegamerstools.com/index.php?option=com_remository&func=fileinfo&id=94
3.סאונד מאוד שימושי..
קרה לכם פעם ששחכתם מעצורי אוויר פתוחים ולא ידעתם מזה?
הפתרון הוא הסאונד הבא, כל 3 שניות אם אני לא טועה, יהיה צפצוף קטן, שזה בעצם התראה על כך שמעצורי האוויר פתוחים:
http://www.thegamerstools.com/index.php?option=com_remository&func=fileinfo&id=139
יש עוד כמה סאונדים שם, אתם יכולים לחפש..
לאתר צריך להרשם לפני שמורידים משהו..
את הסאונדים אתם פשוט מעבירים לתיקייה sounds של allied force, מחליפים את הסאונד הקודם וזהו זה.
המשך יום נעים🙂
#2 · לפני 19 שנים
תודה, אני גם משתמש בסאונד של מעצורי האוויר. 👏

הערה: למי שהקובץ מופיע עם סיומת mdk וה- winrar לא נותן לפתוח אותו אז פשוט לשנות את הסיומת מ- mdk לסיומת rar


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#3 · לפני 19 שנים
הודתי והתקנתי נישמע טוב.
תודה רבה.
118...Big things are done secretly
#4 · לפני 19 שנים
אני מנסה חצי שעה להיתחבר ! אולי אתה יכול להעלות את הקובץ ? בבקשה .
זה לא אמור ליהיות הרבה מגה בכלל.

תודה רבה מראש
IAF001
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#5 · לפני 19 שנים
IAF001 כתב/ה:אני מנסה חצי שעה להיתחבר ! אולי אתה יכול להעלות את הקובץ ? בבקשה .
זה לא אמור ליהיות הרבה מגה בכלל.

תודה רבה מראש
IAF001


מחזק ,, התוכל לעלות קבצים אלה בבקשה זה לוקח רק MAX 5 דקות . תודה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.