126 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H H I I I
בית פורומים מועדון הטייסים סתם רעיון...
דיון

סתם רעיון...

20 הודעות 2,994 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אוקיי אז ככה:
יש תמונה בגלריה שאני זוכר,עכשיו במקיף שלי ניסיתי לשחזר את התמונה ולצייר..
זאת התמונה האמיתית(לא זוכר מי שם)..



ואלה התמונות של הציור שעשיתי(מצולם ע"י פלאפון,בתוך מקיף)..

תמונה 1:


תמונה 2:


תמונה 3:


זהו..מה אתם אומרים?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#2 · לפני 19 שנים
אחלה תמונה וציור יפה.
תגיד אתה עשית את הפוגה שיש פה?
מאור פאר
#3 · לפני 19 שנים
747, את התצלום מתוך המשחק אני לא צילמתי.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#4 · לפני 19 שנים
שאלתי עם אתה יצרתה את הסקין של הפוגה של חיל האויר שיש באתר.
מאור פאר
#9 · לפני 19 שנים
תודה לכולם,
אל תשכחו שניסיתי לשחזר את הציור.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#10 · לפני 19 שנים
וואלה יפה רון אהבתי
בהחלט יש כישרון
אם כבר אז גם אני ישים כמה מהציורים שציירתי מזמן
הם תלויים אצלי על הקיר בחדר
ציורים של כפיר,בל 212 ופאנטום על דף A4

נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#11 · לפני 19 שנים
יהודה פשוט מדהים,ד"א גם אני צריך לצבוע את שלי.
בהחלט שיש לך כישרון והוכחת לי את זה לא רק בציורים..
יפה יפה..
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#13 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16, תגידי ודה פעם שלחת או משהו כזה בערך ציור לתחרות של אתר חיל האוויר?
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.