147 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 סקירה על המסרשמיטים מ:א' עד ת' או מE עד K
דיון

סקירה על המסרשמיטים מ:א' עד ת' או מE עד K

28 הודעות 4,118 צפיות לפני 19 שנים
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#1 · לפני 19 שנים
מממממ כל נשק יכול להיות מעולה אם המטוס יביא אותך למצב שאתה יכול להשתמש בו ביעילות....
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#3 · לפני 19 שנים
amix85 כתב/ה:מממממ כל נשק יכול להיות מעולה אם המטוס יביא אותך למצב שאתה יכול להשתמש בו ביעילות....


כמו שדן אמר , זה לא תמיד נכון לדוגמא אם אתה טס ב KI43 כמו שהוא נתן , המטוס פונה בצורה מטורפת ואתה נכנס לשש של הבחור השני בשניות (כמובן אלא אם הוא מטוס כדוגמאת ה P47 שפשוט היה נוסק למעלה ונותן ל KI43 לאכול אבק למעטה) אבל אחרי שאתה בשש של מישהו יכול לקחת לך יובל לפגוע בו בצורה מספיק משמעותית

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#4 · לפני 19 שנים
ולזה התכוונתי..שתותחי 13 מ"מ וה20 מקלים על העבודה
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#5 · לפני 19 שנים
נו זה מה שאני אומר, זה לא משנה באיזה נשק אתה משתמש, יכול להיות אקדח ויכול להיות לך תותך וולקן שיורה לייזר אימתני, כל עוד המטוס שלך יכול להביא אותך למצב שאתה יכול להשתמש בנשק בצורה הכי יעילה......
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#6 · לפני 19 שנים
Twister כתב/ה:דוגמא נגדית: Ki-43 😉


DEATH BY A THOUSEND PINGS MUHAHAHAHAHA
#7 · לפני 19 שנים
רבותי כולכם טועים...

שימו לב:
ITS THE PILOT, NOT THE PLANE
זה הטייס שמנצח את הקרב, לא היכולות המדהימות של המטוס, ולא הקוטר של התותח.
בחיל השריון מלמדים את זה היטב: "האדם הוא הפלדה"
🤖

VIFF
its not a bug, its a design feature
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#8 · לפני 19 שנים
תאכלס VIFF צודק איך שריונר כמוני שכח את זה?? 😱
למרות שבסופו של דבר באויר יש אלמנטים שונים שמשפיעים מאשר על הקרקע....
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#9 · לפני 19 שנים
נכון אבל סליחה על הסטיה מן הנושא....טיל נ"ט מתקדם כמו הקורנט הופך את הטנק לארון מתים בוער
#10 · לפני 19 שנים
אכן סטייה מהנושא, אבל זה לא פעם ראשונה שהטיל מכופף את שריון הטנק.
במהלך ההיסטוריה שיפרו את נשקי הנ"ט, ובאופן מקביל השתפר השריון של הטנק.
אם פעם היה אפשר להוריד שרמן עם פנזרשרק, הרי היום זה בלתי אפשרי.
יש פתרון, והוא יהיה כנראה טכנולוגי בנוסף לשריון.

זאת עוד דוגמה מעולה למה לאנשים יש את הרושם שהשריון אכזב במלחמה האחרונה. זה לא בגלל שימי הטנק עברו, או שהטילים "טובים מדי". נתנו להם להשתמש בחוזקות שלהם נגד החולשות שלנו.

זה תוצאה ישירה של חוסר מקצועיות שנובע מעיסוק בלתי פוסק בבט"ש בשטחים במקום באימונים.גם המטוס הכי טוב בעולם יופל אם לא מאמנים את הטייס להיות מקצועי בהפעלה.
its not a bug, its a design feature
a
amix85
601 פוסטים · פתח תקוה
#11 · לפני 19 שנים
אני יגיד לכם מה היתה הבעיה במלחמה הזאתרוב הטנקים שנפגעו היו סימני 4 הלא הם הטנק הכי טוב בעולם לכאורה, לא? הבעיה היתה הצוותים שלהם והפיקוד שלהם, הם סמכו יותר מידי על הטנק ופחות על עצמם ולכן חטפו

אני הייתי בסימן 2 והטנק הזה אכל הכי פחות אבידות במלחמה והנה לכם דוגמא:
באחד מהפעמים המ"פ שלי עלה עם הטנק שלו לעמדת אש, הנהג שהיה ערני קלט את הטיל שמתקרב ונתן ברברס, בזכות הנהג הנזק היחיד שהיה לטנק זה שריטה על המכסה מנוע שהטיל השאיר....

יכולים לירות עליך מה שרוצים, אם יש לך צוות מיומן וערני השרידות שלך תהיה הרבה יותר גבוהה משל האוייב.....
"don't be a fool and die for your country, let the other son of a bitch die for his country!!!!"
general Gorege patton
#12 · לפני 19 שנים
יפה מאוד וגם מושקע
זה צריך ללכת לאיזה ספר של הסטוריה תעופתית
וסתם הערה קטנה אולי היא מיותרת
שילוב תמונות היה עושה את זה מושלם
#13 · לפני 19 שנים
הבעיה שלי זה שאין לי מקום אחסון לקבצים על הרשת, אם בא לך להוסיף, לך על זה. 🙂

שלך לי את הלינקים ואני יערוך את ההודעה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.